سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام حسین انصاریان گفت: امیرالمؤمنین (ع) امام نیکوکاران است و بدکاران حرفه‌ای که شاید هم ادعای شیعه‌بودن داشته باشند، به این دلخوش نباشند که امیرالمؤمنین (ع) امام و پیشوای آنهاست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امام جمعه قم گفت: سران کشورهای اسلامی جنایت توهین به قرآن را محکوم کرده و در روابطشان با سوئد تجدید نظر کنند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم اظهار داشت: سران کشورهای اسلامی و مردم مسلمان باید انزجار خود را نسبت به اهانت قرآن کریم اعلام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: بعضی از مسئولان اجرایی آمارهایی می‌دهند ولی در جامعه جور دیگر دیده می شود. ما وظیفه داریم از اصل نظام و انقلاب و رهبری دفاع کنیم ولی نباید توجیه گر عمل اشتباه فلان مسئول باشیم، بله! هر کسی به مردم و نظام و انقلاب صادقانه خدمت کرد باید حمایت شود هیچ کس حق ندارد مردم را ناامید کند امروز باید همه با هم وحدت داشته باشند، اختلاف بسیار مضر است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله نوری همدانی گفت: شکی نیست که امروز مردم با مشکلات اقتصادی فراوانی روبرو هستند؛ اما در این بین نباید مسائل فرهنگی کشور به فراموشی سپرده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله نوری همدانی گفت: هر کسی به مردم و نظام و انقلاب صادقانه خدمت کرد باید حمایت شود هیچ کس حق ندارد مردم را ناامید کند امروز باید همه با هم وحدت داشته باشند

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات و زمان ثبت‌نام سهام عدالت، واریز سود سهام عدالت و واگذاری سهام عدالت جاماندگان اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: علم از مقوله هستی و دین از مقوله بایستی است. هستی و بایستی دو مقوله متفاوت هستند. تکنولوژی در حال حاضر به چنان شتابی رسیده است که نمی‌شود جلوی این شتاب را گرفت اما دانش الهیات به‌رغم سابقه چندین قرنه، هنوز اندر خم یک کوچه است و هنوز سوال‌هایی که پیش از میلاد مسیح در یونان باستان برای سقراط و افلاطون و ارسطو مطرح بوده، حل نشده است. مسائلی مانند جبر و اختیار، اراده بشر، رابطه...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مجتهدزاده مدیر سابق حوزه علمیه امام علی ابن ابیطالب بیان داشت: امروز دشمن از جریان براندازی بیم و هراس دارد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری دشمن از ترس به وسط میدان آمده و سطل آشغال ها را می سوزاند طبیعی است دشمن باید بترسد چرا که هیچگاه اجازه نمی دهیم حجاب از سر زنان ما برداشته شود و ضمن آنکه تمام سعی و تلاش ما این است که زنان غربی هم حجاب دار کنیم.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: پایه‌گذار عید غدیر خود پیامبر اکرم (ص) است و در طول تاریخ مسلمانان عید غدیر را محترم می‌شمردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت که بی‌خردهای غربی، زنان شهوتران، آلوده دامن، بی‌حیثیت و برده‌گونه زندگی کردن را به عنوان الگو برای جوانان ما مطرح می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر حوزه علمیه قم: هیچگاه اجازه نمی‌دهیم حجاب از سر زنان ما برداشته شود؛ تمام سعی ما این است که زنان غربی را هم حجاب دار کنیم

وب‌گاه مشرق نیوز

اگرچه بارها بنی‌صدر قصد داشت با لفاظی و حرافی، انتقادات تندی علیه جبهه انقلابی داشته باشد، اما دکتر شهید بهشتی با سیاستی مدبرانه این مسأله را حل می‌کردند.