سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری مهر

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای تاکید کرد: قدسیت و نورانیت قرآن کریم با این جهالت‌ها فرو نخواهد نشست و همچنان تلألؤ پر فروغ آن، چشم خفاشان هتاک را کور خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی دیده‌نشده از روحانی سرشناس با پوششی متفاوت منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه از برگزاری همایش ملی اندیشه‌های قضایی مقام معظم رهبری در آذرماه امسال خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در خصوص آخرین وضعیت پرونده جمعه خونین زاهدان و حوادث مسجد مکی توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی با بیان اینکه قضاوت از شئون انبیا و اوصیای الهی است، گفت: قضات و کارکنان دستگاه قضا همیشه باید متذکر و متوجه به جایگاه خود باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

چپ‌های تحریمی در راستای پروژه "تحریم انتخابات" مشغول تئوریزه کردن این حرکت شوم هستند. برای مقابله با این توطئه بایستی از ابزار "جهاد تبیین" استفاده کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخبار جدیدی از ماجرای ترور مولوی عبدالحمید با سَم، منتشر و اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

9 ذی‌الحجه روز عرفه است و در این روز خواندن دعای عرفه امام حسین (ع) توصیه شده است. به مناسبت این روز هر سال مجالس دعاخوانی در اماکن متبرکه، مساجد و هیأت‌های مذهبی کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اماکن متبرکه، مساجد و هیأت‌های مذهبی به مناسبت روز عرفه مراسم دعا و مناجات برپا می‌کنند.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه های علمیه گفت: سخن جمهوری اسلامی، عزت و عظمت جهان اسلامی است و ملت مسلمان ایران و انقلاب اسلامی در کنار مسلمانان مظلوم بدون در نظر گرفتن مذهب آن‌ها بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: پذیرش وجود الحاد در جامعه ایران و آمار قابل توجه 16 درصدی، بخشی از حل مسئله و رسالت سنگین دینی است که گشاده رویی و تحمل مضاعف برای شنیدن سخن مخالف را می طلبد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «آقا مصطفی» روایتی از مجاهدت‌های شهید مدافع حرم «مصطفی صدر زاده» با حضور خانواده معظم این شهید در حسینیه شهدای گمنام کهنز شهریار رونمایی شد. شهید مصطفی صدرزاده در 19 شهریورماه 1365 در شهرستان شوشتر به دنیا آمد و در دوران نوجوانی همراه خانواده به مازندران و سپس به شهریار نقل مکان کردند و در سال 1387 نیز وارد حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) شد...

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله خامنه‌ای پیش از آن نیز بارها و بارها برخورد با مرگ و شهادت را تجربه کرده بودند و در طول سال‌های مبارزه و جهاد و مسئولیت، با همه وجود آن را انتظار می‌کشیدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی رفیعی علامرودشتی نویسنده، کتابشناس، محقق و پژوهشگر متون تاریخی و رجالی در 72 سالگی دار فانی را وداع گفت.