سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری میزان

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه با سفر به شهر مقدس قم، در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور یافت.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه در دیدار با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بنای دستگاه قضا، مبارزه قانونی با تبعیض و فساد در جامعه و برخورد بازدارنده با مفسدین دانه‌درشت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: برپایی عدالت اجتماعی، فراهم کردن شرایط زندگی عزتمندانه در جامعه، مهیا کردن بستری برای رشد فضایل اخلاقی و همچنین فراهم شدن اشتغال افراد، تهیه سرپناه و تسهیل امر ازدواج، انتظارات به حق مردم از مسئولان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه با سفر به شهر مقدس قم، در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور یافت. رئیس جامعه مدرسین، در ابتدای این جلسه، با بزرگداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، به خدمات بزرگ وی نسبت به انقلاب اسلامی و دستگاه قضا اشاره کرد. آیت الله حسینی بوشهری با یادآوری سخنان رهبر...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هریک از دستگاه های اجرایی جهت «گسترش فرهنگ عفاف و حجاب» وظایفی دارند، به‌همین منظور از مسئولان دستگاه‌های متولی درباره میزان فعالیت‌های خود در این حوزه پرسیدیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای نوشت: اهانت به قرآن، هتک انسانیت و اخلاق است و دولت سوئد در این اقدام شرم آمیز، آزادی بیان را به مسلخ برد.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: کار اصلی روابط عمومی، اطلاع‌رسانی و ارتباط با مردم است تا مردم با واقعیت و کارکردهای آن سازمان آشنا شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر لزوم امید افزایی در جامعه تصریح کرد: همه مشکلات را نمی‌توان به پای دشمنان گذاشت و باید در نتیجه اقدامات ما، امید در جامعه تقویت شود.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس قوه قضائیه با تأکید بر لزوم امید افزایی در جامعه تصریح کرد: همه مشکلات را نمی‌توان به پای دشمنان گذاشت و باید در نتیجه اقدامات ما، امید در جامعه تقویت شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه با سفر به شهر مقدس قم، در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حضور یافت.