سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قوه قضاییه درخصوص تجمع تعدادی از شهروندان با هدف پیگیری موضوع عفاف و حجاب که مقابل دفتر ارتباطات مردمی قوه قضائیه انجام شده بود، توضیحاتی داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز رسانه قوه قضاییه درخصوص تجمع تعدادی از شهروندان با هدف پیگیری موضوع عفاف و حجاب که مقابل دفتر ارتباطات مردمی قوه قضائیه انجام شده بود، توضیحاتی ارایه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قوه قضائیه در خصوص تجمع تعدادی از شهروندان با هدف پیگیری موضوع عفاف و حجاب مقابل دفتر ارتباطات مردمی قوه قضاییه، توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری مهر

مرکز رسانه قوه قضائیه درباره تجمع اعتراضی مقابل این نهاد توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه عصر ایران

آخوند «عبدالباسط قره باش» از روحانیون برجسته ترکمن صحرا و مدیر و مدرس حوزه علمیه اهل سنت عرفانی صوفی شیخ داز کلاله است و پیش از این نعمت الله مهری سرپرست مرکز بزرگ اسلامی استان شعبه گنبد کاووس بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام آقاتهرانی گفت: برای اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب باید یک نگاه فراملی به مسئله حاکم باشد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جمع مبلغان اعزامی محرم دفتر تبلیغات اسلامی گفت: این شورا به هیچ وجه اجازه تولید محصولات رسانه‌ای که زوال تحکیم خانواده را منجر شود، نخواهد داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت‌الله کعبی گفت: در مدل شورا و دادگاه قانون اساسی ممکن است نقض‌هایی در تصویب قوانین صورت گیرد، اما در مدل شورای نگهبان این نقض‌ها رخ نمی‌دهد.

خبرگزاری مهر

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان دانش‌آموز و طلاب برای شرکت در مراسم پرشکوه اربعین حسینی را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: هارون اعتراض کرد که: «چگونه در جلو من پیامبر را پدر خطاب می‌کنی؟» حضرت استدلال کرد: «اگر هم‌اکنون پیامبر سر از خاک بردارد و دخترت را از تو خواستگاری کند، آیا قبول می‌کنی؟» هارون غافل از جنبه فقهی مسئله گفت: «با کمال افتخار قبول می‌کنم.» امام فرمود: «اما من نمی‌توانم دخترم را به او بدهم؛ چرا که من نوه او هستم و دخترم نوه دختری پیامبر می‌شود و کسی نمی‌تواند با نوه خودش ازدواج...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه خبر آنلاین

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخشی از در خاطرات 18تیر1379 او آمده است:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مصطفی میرسلیم گفت: ما اینگونه با شورای عالی انقلاب فرهنگی طی کردیم که در حوزه‌هایی که آن‌ها وارد می‌شوند ما وارد نشویم و در حوزه‌هایی که ما وارد می‌شویم، آن‌ها ورود پیدا نکنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه مواد 6 تا 11 لایحه عفاف و حجاب بررسی و اصلاح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فراز نوشت: هدف این مطلب بررسی کیفی و تحلیل این سرفصل‌ها نیست. مساله در واقع چیز دیگری است. این بسته پیشنهادی 12 گانه شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه تا کنون چندین بار توسط دبیر این شورا در سال‌های مختلف رونمایی و معرفی شده. چیزی شبیه افتتاح چند باره برخی پروژه‌ها در کشور.