سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه‌های علمیه بر ضرورت ورود حوزه به فناوری‌های نوین تاکید و بهره گیری از ابزارهای به روز را از جمله دستاوردهای حوزه معاصر برشمرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تمجید از ورود حوزه علمیه به موضوع هوش مصنوعی گفت: نباید نگاه تهدیدی به هوش مصنوعی داشت و باید آن را فرصتی برای کشور دانست.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: هدایت‌گری فرهنگی و دینی، هدایت‌گری سیاسی مردم و ارائه خدمات اجتماعی محور حرکت عالمان دینی در طول تاریخ بوده است که به عنوان اقدام راهبردی به آن توجه داشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

جلد سی و دوم از مجموعه «شخصیت‌های مانا» که به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده، به بررسی حیات سیاسی و اجتماعی شهید عبدالحمید دیالمه می‌پردازد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری پیامی به اجلاسیه جامعه علما و طلاب شهرستان زیرکوه با هدف بزرگداشت آیت الله اوحدی ارسال کرد. این پیام را که جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی در دومین اجلاسیه جامعه علما و طلاب شهرستان زیرکوه و بزرگداشت آیت الله اوحدی در شهر زهان قرائت کرد، آمده است: برگزاری اجلاسیه جامعه علما و طلاب شهرستان مرزی زیرکوه در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالحمید نعمتی با اشاره به جمع آوری مطالب مفصل در خصوص غدیر توسط مرحوم حضرت علامه امینی رحمه الله تعالی علیه در کتاب گرانسنگ الغدیر و جمع آوری تقریباً 99 روایت راجع به غدیر توسط اکابر و علمای اهل سنت اظهار کرد: واقعه غدیر، یک مسئله متواتر بین فریقین است و این گونه نیست که فقط شیعه جعفری بیان کرده باشد بلکه توسط علمای اهل سنت و اکابر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت‌الاسلام پناهیان، سخنران مذهبی با بیان اینکه مضامین انقلابی را با زاویه دید مسائل عاشورایی می‌توان رشد داد، گفت: بزرگترین بحران‌های فرهنگی ما می‌تواند در نوحه‌ها حل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پناهیان با بیان اینکه مضامین انقلابی را با زاویه دید مسائل عاشورایی می‌توان رشد داد گفت: بزرگترین بحران‌های فرهنگی ما می‌تواند در نوحه‌ها حل شود.

خبرگزاری مهر

در هشتصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی محور طرح «رویدادهای مشارکت آفرین» ارائه و اعلام شد این‌طرح در پنج استان از کمربند مرزی ایران برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

داوود حشمتی در شرق نوشت: سعید حجاریان اخیرا «جناح‌بندی» گروه‌ها در شرایط فعلی را «ممتنع» شمرده و معتقد است تفاوتی میان گروه‌های اصولگرا مشاهده نمی‌کند. اما آیا واقعا میان گروه‌های مختلف اصولگرایی تفاوتی وجود ندارد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

شهید آرمان علی‌وردی شامگاه 4 آبان در اغتشاشات خیابان اکباتان مورد ربایش قرار گرفته به‌طرز فجیعی به شهادت رسید و امروز 13 تیرماه سالروز تولد این شهید است که با واکنش کاربران همراه بوده است.

خبرگزاری مهر

شاهرود - دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی از تعریف بسته اولویت های تمدنی 12 گانه از سوی حوزه علمیه برای رفع مشکلات خبر داد و گفت: حل غالب مسائل کشور در این طرح دیده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخشی از در خاطرات 13 تیر1379 او آمده است:

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر علمی جشنواره بین‌الملل فارابی با بیان اینکه در این دوره جایزه صلح و دوستی اهدا می‌شود گفت: این جایزه به شخصیت هایی داده می شود که در حوزه صلح جهانی تقریب بین مذاهب، ادیان و گفت‌وگوی علمی و جهانی چهره هستند و کار پژوهشی و علمی می‌کنند. در این بخش از یک چهره ایرانی تقدیر خواهد شد. مجموع این اعداد همان 50 جایزه می شود که در دوره چهاردهم خواهیم داشت.