دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری مهر

رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس گفت: 49 میلیون نفر سهامدار سهام عدالت هستند و قرار بود پارسال 3 میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت سهامدار شوند، اما هنوز از سوی دولت به مرحله اجرا نرسیده استگ

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس گفت: الگوی جدیدی برای مدیریت سهام عدالت که به توافق همه گروه‌ها قرار می‌گیرد، به زودی ابلاغ و اجرا می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس الگوی جدیدی برای مدیریت سهام عدالت ابلاغ و اجرا خواهد شد و این مدل که به توافق همه گروه‌ها قرار می‌گیرد، به زودی ابلاغ و اجرا می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

الگوی جدیدی برای مدیریت سهام عدالت به گفته رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس، ابلاغ و اجرا شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس از ابلاغ و اجرای الگوی جدیدی برای مدیریت سهام عدالت خبر داد و گفت این مدل به زودی ابلاغ و اجرا می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس از ابلاغ و اجرای الگوی جدیدی برای مدیریت سهام عدالت خبر داد و گفت این مدل که به توافق همه گروه‌ها قرار می‌گیرد، به زودی ابلاغ و اجرا می‌شود.

خبرگزاری مهر

قم - مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام و المسلمین «محمدرضا آشتیانی» عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فقدان این روحانی سختکوش و پارسا را به حوزه علمیه قم و شاگردان و دوستان و خصوصاً به خانواده ارجمندشان تسلیت می‌گوید.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام آشتیانی عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته، انقلابی و عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محمدرضا آشتیانی را به بیت مکرمه، علمای اعلام، جامعه مدرسین و طلاب حوزه علمیه و مردم شریف قم، تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته، انقلابی و عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت عالم وارسته، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، تصریح کرد: این مدرس و محقق علوم دینی که سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه درخشان خود دارد، همواره در سنگر تدریس و جهاد تبیین، اهتمام ویژه داشت و آثار ماندگاری در حوزه تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه و نشر و ترویج معارف اهل بیت (ع) به یادگار...

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام آشتیانی عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور در پیامی درگذشت محمدرضا آشتیانی، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پیامی درگذشت محمدرضا آشتیانی را تسلیت گفت.