دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه انبوه‌سازی از نظر اخلاقی صحیح نیست، گفت: در جمهوری اسلامی باید مشکل زمین حل شود

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: تندروها به دنبال تبدیل جمهوری اسلامی به سیستمی شبیه این روزهای طالبان یا حکومت عثمانیان در قرون گذشته در سرزمین‌های اسلامی هستند. پس از جریانات دوم خرداد 76، گروهی که احساس خطر می‌کردند، تصور کردند اگر گفتمان سید محمد خاتمی در خصوص مردم‌سالاری دینی و تعامل و شایسته سالاری و... تثبیت شود، ممکن است عرصه برای جولان آن‌ها تنگ شود.

وب‌گاه عصر ایران

محمد تقی فاضل میبدی: قرار بود پس از انقلاب، قانون و اراده ملت بر کشور حاکم شود. تندرو‌ها به دنبال تبدیل جمهوری اسلامی به سیستمی شبیه این روز‌های طالبان یا حکومت عثمانیان در قرون گذشته در سرزمین‌های اسلامی هستند. پس از جریانات دوم خرداد 76، گروهی که احساس خطر می‌کردند، تصور کردند اگر گفتمان سید محمد خاتمی در خصوص مردم‌سالاری دینی و تعامل و شایسته سالاری و... تثبیت شود، ممکن است عرصه...

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت الاسلام سیدنژاد گفت: مبدع راهپیمایی های حجاب و عفاف بود بنده بودم و این راهپیمایی ها از 15 سال پیش در تهران و سایر شهرها با دعوت به حجاب آغاز شد، تاکید: بعدا به این نتیجه رسیدم که راهپیمایی در جهان مفهومی دارد به نام ایجاد ثبوت یا اثبات و یعنی ما اقلیت هستیم و می خواهیم ما را به اثبات برسانید، به همین دلیل ادامه راهپیمایی‌ها را تعطیل کردم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مسعود عالی استاد حوزه علمیه در سخنرانی حرم امام رضا (ع) اظهار داشت: اعمال خوب آدم وقتی که به دیگران بخورد، فوق‌العاده می‌شود. در نقطه مقابل گناهان اگر جمعی شود، عِقابش بسیار می‌شود. * منکرات و گناهان وقتی اجتماعی می‌شود، ضریب پیدا می‌کند این سخنران مذهبی افزود: همانطور که اعمال خوب اگر جمعی شود، ضریب پیدا می‌کند و ثوابش چندین برابر می‌شود،...

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان ایران نوشت: تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره لایحه عفاف و حجاب نوشت و دغدغه های دلسوزان انقلاب و اساتید حوزه علمیه در قبال این لایحه را مطرح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

دختر بچه من زمانی که این خانم را می‌بیند که اینگونه جلوه‌گری می‌کند، علاقه‌مند به کار او می‌شود زیرا او هم جلوه‌گری را می‌پسندد. این رفتار برای او الگو می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان ایران نوشت: ناصر مکارم شیرازی خطاب به مبلغان و فضلای حوزوی گفت: بهائی ها یک گروه سیاسی بازیچه دست امریکا و انگلستان هستند و باید از آنان پرهیز کرد. این مطالب را باید برای مردم شرح داد تا مبادا کسانی به این فکر بیفتند که به آنها رسمیت بدهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: روحانیت باید همه جا و در بین مردم حضور داشته و در کوچه و خیابان باشند تا رسانه‌های بیگانه تصویر دیگری از آنها به نمایش نگذارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر مکارم شیرازی خطاب به مبلغان و فضلای حوزوی گفت: بهائی ها یک گروه سیاسی بازیچه دست امریکا و انگلستان هستند و باید از آنان پرهیز کرد. این مطالب را باید برای مردم شرح داد تا مبادا کسانی به این فکر بیفتند که به آنها رسمیت بدهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناصر مکارم شیرازی در دیدار جمعی از مبلغان حوزه علمیه قم در پاسخ به پرسشی درخصوص سخنان اخیر علوی بروجردی درباره بهائیت و حقوق آنان اظهار کرد: ناگهان ابراز نظری نکنید که بر خلاف مصالح اسلامی است.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران با حضور در منزل جلیل تجلیل، با این استاد بازنشسته دانشگاه تهران و یکی از چهره‌های ماندگار ادبیات دیدار کرد و در جریان وضعیت سلامتی وی قرار گرفت.