دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: ذهنیت مردم در این طرح بر آن است که با مبالغی معادل حدود وام تخصیص یافته (550 میلیون تومان) صاحب یک خانه تقریباً 80 متری خواهند شد، اما با توجه به بررسی‌های کارشناسی دقیق صورت گرفته (به شرح مستندات پیوست) برآورد ساخت یک واحد 77 متری در بازه زمانی دو ساله، حداقل یک میلیارد و 700 میلیون تومان خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور فرهنگی و اجتماعی مترو تهران با اشاره به واکنش بانوان به اجرای طرح حجاب و عفاف در ایستگاه‌های مترو، از محجبه شدن بیش از 600 نفر از بانوان پس از اجرای این طرح خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دعایی از سال 1359 تا سال 1401 سرپرست روزنامه اطلاعات بود و بر آزادی اندیشه و بیان در روزنامه‌نگاری تاکید داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

علامه جوادی‌آملی اخیراً در سخنانی تأکید کرد: کسانی که در روز خطر، حافظان دین هستند و گروه اولی که صف قتال را - در مقابل دشمن - تشکیل دادند؛ علما و حوزه‌های علمیه بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن گزارشی از مراسم سالگرد سیدمحمود دعایی منتشر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

پاتوق فیلم کوتاه محفلی است برای آنکه فارغ از هیاهو و هیجان، سینما یاد بگیریم، دورهمی‌ای که سالیان سال است برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به سینما را دور هم جمع می‌کند. اما جلسه اخیر آن حاشیه‌هایی در پی داشت.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر حفظ استقلال حوزه‌های علمیه گفت: حوزه‌های علمیه باید مستقل باشند، اگر حوزه استقلال اقتصادی داشته باشد، مدیریت خوبی داشته باشد، همه به آن احترام می‌گذارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله کاظم صدیقی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر طی حکمی حجت الاسلام دکتر محمدحسین طاهری آکِردی را به عنوان دبیر این ستاد منصوب کرد. گفتنی است حجت الاسلام دکتر محمدحسین طاهری آکردی، متولد سال 1354 در قم است. وی در سال 1368 وارد حوزه علمیه قم شد. ایشان در کنار دروس حوزوی به دروس آکادمیک و دانشگاهی نیز پرداخت و در سال 1390 موفق به اخذ مدرک...

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی منابع از سقوط شدید سود شستا در سال 1401 خبر می دهند که علت آن سیطره جبهه پایداری بر شستا است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت که کیفرخواست پرونده سوء قصد آیت الله سلیمانی به دادگاه کیفری ارسال شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت که کیفرخواست پرونده سوء قصد آیت الله سلیمانی به دادگاه کیفری ارسال شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

الف نوشت: پنجم خردادماه مراسم چهلمین روز درگذشت دکتر عماد افروغ برگزار شد. افروغ که بود و چه کرد که تحمل درگذشتش برایمان سخت و دردناک است. افروغ نخبه ریاضی ای بود که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای مفید و مؤثرتر بودن قدم به علوم انسانی و رشته جامعه شناسی گذاشت. جامعه شناسی بود که فیلسوف شد. فیلسوفی بود که سیاستمدار شد. سیاستمداری بود که حکیم الهی شد. آیا واقعا این امتیازات و ویژگی...