دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از صحبت‌های امام جمعه قم در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه فرارو

«حسن‌آباد زرگنده»، محله‌ای قدیمی است که شمایلی از بافت قدیمی کل منطقه را می‌توان در آن دید. این گزارش همه آن چیزی را که می‌شود درباره محله زرگنده گفت، در خود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ولی فقیه در استان خراسان با انتقاد از لایحه حجاب و با اشاره به بررسی این لایحه در مجلس از نمایندگان مجلس خواست تا لایحه‌ای را تصویب کنید که بازدارندگی لازم را داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: عزیزانی که در دولت هستند، توجه کنند که زندگی و معیشت مردم را چه طور اداره می کنند. این مردم رعیت امام رضا (ع) هستند و این کشور، مُلک امام رضا (ع) است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد اظهار داشت: در دهه کرامت محبان اهل بیت علیهم السلام به یاد و عشق آنان هستند و باید در تمامی ایام به یاد اهل بیت (ع) بود که البته ملت ایران اینگونه است و این رسم محب بودن اهل بیت (ع) است که باید همواره به یاد آنان باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آیت الله حسینی بوشهری گفت: قوا باید در کنار هم برای حل مشکلات تلاش کنند و دور نمای کار پیاده سازی احکام الهی و خدمت به مردم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم الهدی گفت: در روزهای اخیر، مجلس درحال بررسی لایحه حجاب و عفاف است. آیا این لایحه حجاب است یا لایحه صیانت از بی حجابی؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه مشهد گفت: عزیزان و برادران، بنشینید بررسی کنید ببینید چه چیزی را تصویب می‌کنید. اگر کشف حجاب نهادینه و حجاب براندازی شود، بسیاری از مسائل زیر پا گذاشته می‌شود. این کشور، مُلک امام رضا (ع) است. این طور نشود که به جای لایحه حجاب، لایحه صیانت از بی‌حجابی به تصویب برسد.

وب‌گاه عصر ایران

سید احمد علم‌الهدی: در روزهای اخیر، مجلس در حال بررسی لایحه حجاب و عفاف است. آیا این لایحه حجاب است یا لایحه صیانت از بی‌حجابی؟ امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه‌ای را تصویب نکند که افراد همان طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: در روزهای اخیر، مجلس درحال بررسی لایحه حجاب و عفاف است. آیا این لایحه حجاب است یا لایحه صیانت از بی حجابی؟ امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحهای تصویب نکند که افراد همانطور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی میشوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزشهای اخلاقی جامعه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم الهدی نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در روز‌های اخیر، مجلس درحال بررسی لایحه حجاب و عفاف است. آیا این لایحه حجاب است یا لایحه صیانت از بی حجابی؟ امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحهای تصویب نکند که افراد همانطور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی میشوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند...

وب‌گاه عصر ایران

صدها سند وجود دارد که اهالی آذربایجان در طول بیش از هزار سال، شاهنامه را از خود می‌دانسته‌اند و تلقی "دیگری بودن" از آن نداشته‌اند - سجاد آیدنلو

وب‌گاه عصر ایران

حسینی بوشهری امام جمعه قم با بیان اینکه عده‌ای بی توجه به شعار سال هستند افزود: شعار سال در حقیقت جهت گیری نظام است و اگر نمی‌توانید با تورم مقابله کنید حداقل آن را مهار کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه قم گفت: شعار سال در حقیقت جهت گیری نظام است و اگر نمی توانید با تورم مقابله کنید حداقل آن را مهار کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسینی بوشهری امام جمعه قم با بیان اینکه عده‌ای بی توجه به شعار سال هستند افزود: شعار سال در حقیقت جهت گیری نظام است و اگر نمی‌توانید با تورم مقابله کنید حداقل آن را مهار کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه قم با بیان اینکه عده ای بی توجه به شعار سال هستند گفت: شعار سال در حقیقت جهت گیری نظام است و اگر نمی توانید با تورم مقابله کنید حداقل آن را مهار کنید.