دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برکنار و فرد جدیدی جایگزین شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور طی حکمی از سوی حجت الاسلام کاظم صدیقی رئیس این ستاد منصوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور طی حکمی از سوی حجت الاسلام کاظم صدیقی رئیس این ستاد منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، بر اساس تکلیف تبیین‌گری از مجلس خواستار است با دعوت از فرهیختگان حوزه و دانشگاه با تجدیدنظر جدی در لایحه جدید حجاب و عفاف، تجربه شیرین تصویب قانون تمدنی امر به معروف و نهی از منکر را تکرار کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، بر اساس تکلیف تبیین‌گری از مجلس خواستار است با دعوت از فرهیختگان حوزه و دانشگاه با تجدیدنظر جدی در لایحه جدید حجاب و عفاف، تجربه شیرین تصویب قانون تمدنی امر به معروف و نهی از منکر را تکرار کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسینی گفت: با بهره برداری هنرمندانه از ابراز هنر و رسانه، در جهت گسترش دامنه و ابعاد مختلف راهپیمایی اربعین مجاهدت مضاعفی انجام شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: فخر روحانی گفت: نباید باور داشت که غالب جامعه ما را افراد بدحجاب یا بی حجاب تشکیل داده اند. ممکن است ما دچار یک تحلیل اشتباه مبنی بر غالب بودن افراد بی حجاب بر افراد با حجاب شویم. اما لازم است بپذیریم که برهنگی به دلیل سکوت نهادهای فرهنگی ما در حال تبدیل به یک فرهنگ است. زیرا ما هنوز برنامه دقیقی برای مقابله با این معضل نداریم و جوان هنوز چرایی اهمیت حجاب را نمی داند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «دوزیست» یک رسانه فرهنگی هنری است که قریب به دوسال در حوزه سینما و ادبیات مشغول به فعالیت است. ماموریت اصلی «دوزیست»، ایجاد گفتمان بر بستر موضوعات اجتماعی با محوریت فیلم‌ها و کتاب‌هاست. این مجموعه هر ماه یک فیلم و یک کتاب را از نقطه نظر اشتراکشان بر یک مفهوم اجتماعی بررسی کرده و به گفتگو می‌گذارد و در انتهای ماه به همراه کارشناسان و با حضور جمعی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی متولد دوم بهمن 1355 در تهران سرپرست تازه وزارت آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه فرهنگیان و استاد تمام دانشگاه علامه طباطبایی می‌باشد، رضا مراد صحرایی در تاریخ 14 فروردین 1402 به عنوان سرپرست جدید وزارت آموزش و پرورش منصوب شد. در ادامه با بیوگرافی رضا مرادصحرایی و همسرش و فرزندان با عکس‌ها و سوابق رضا مراد صحرایی آشنا شوید رضامراد...

خبرگزاری مهر

قم - امام جمعه قم گفت: امروز ظرفیت‌های بسیار خوبی به برکت انقلاب اسلامی در سراسر کشور برای فعالیت‌های دینی طلاب و روحانیون به وجود آمده است.

خبرگزاری مهر

قم - مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست به اشکالات و ابعاد تمدنی در تصویب لایحه جدید صیانت از عفاف و حجاب توجه کنند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: وجود شبکه‌های جهانی ولایت به زبان‌های متعدد یک ضرورت دینی و فرهنگی برای جهان تشیع و اسلام است و فعالیت این چنین مجموعه‌های سبب می‌شود تا اسلام در دنیا شناخته شود.

وب‌گاه فرارو

مدرسه «جم» شد «ایران» و امروز هم «فردوسی». اما سیر تاریخی این مدرسه به این کوتاهی نیست. وقتی پا می‌گذاری داخل مجتمع فرهنگی آموزشی دخترانه «ایران» پیچیدگی تاریخ این مدرسه روشن‌تر می‌شود.