دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری مهر

مشهد یکی از مراجع عظام تقلید گفت: باید تلاش کرد که جلوه های حوزه علمیه و روحانیت در حرم مطهر رضوی و اطراف آن نمود بیشتر بیابد و مرکزیت دروس حوزوی همچون گذشته به حرم امام رضا (ع) بازگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح حضور برای آشنایی دانش‌آموزان با حوزه علمیه اجرایی می شود

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس شورای حوزه علمیه خوزستان در پیامی با تسلیت شهادت شهید مدافع وطن محمد قنبری نوشت: دست انتقام حق گریبان مزدوران دشمن را خواهد گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام قهرمانی مدرس وپژوهشگر حوزه سبک زندگی گفت: سبک برآمده از غرب، ترویج خودپسندی و کبر است که جریان‌های موسیقی نیز در همین راستا شکل می گیرد؛ مانند انواع موسیقی تند، راک، متال، رپ وغیره است آنها با این نظریات رسانه‌ای، قصد رفتارسازی دارند. یک نمونه در سینمای خانگی ایران، مصداق شجاعت و متمایز بودن را سیگاری بودن زن معرفی می‌کند. طرح این موضوع ها در سینمای خانگی با هدف ترویج فرهنگ...

خبرگزاری مهر

قم - نخستین نشست هم اندیشی «تبلیغ، چالش‌ها و راهکارها» به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در قم برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: حجت‌الاسلام پناهیان گفت: وقتی وکیل امام حسن عسکری (ع) از ایشان می‌پرسد که کدام مسجد را ابتدا بنا کنم، ایشان می‌فرمایند که ابتدا مسجد روستای رحق را بنا کنید، مردم این منطقه در روستایی زندگی می‌کنند که امام معصوم (ع) به اینجا عنایت ویژه داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور دو عضو جدید به کار خود ادامه می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه هم میهن نوشت: پیش از شروع مجلس هشتم، فراکسیون اصولگرایان این مجلس تشکیل جلسه داد و از میان علی لاریجانی و غلامعلی حدادعادل، علی لاریجانی را به‌عنوان رئیس مجلس هشتم برگزید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قائم مقام و دبیر ستاد فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه در اولین جلسه شورای ستاد فرهنگی و اجتماعی راهبرد‌های کلان استقرار قرارگاهی این ستاد را ارائه کرد. دکتر محمود حاجیلویی در این جلسه اظهار داشت: ستاد فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی بر اساس سند تحول شورای عالی یکی از ستاد‌های چهارگانه دبیرخانه است که تحت عنوان ستاد فرهنگی دارای سابقه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین کتاب از سلسله کتاب‌های اخلاقی آیت الله هاشمی علیا مؤسس و ریاست حوزه علمیه حضرت قائم (عج) چیذر، با عنوان «فوز عظیم» به همت دفتر حفظ و نشر آثار ایشان منتشر و روانه بازار شد. این کتاب که برگرفته از سخنان آیت الله هاشمی علیا در باب ایمان است، در شش فصل تحت عناوین «ماهیت ایمان»، «مراتب ایمان»، «راه‌های تقویت ایمان»، «ارکان ایمان»، «لوازم ایمان»...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین درباره مازاد دریافتی هزینه سرویس‌های دانش‌آموزی، ثبت‌نام دانش‌آموزان و شهریه مدارس توضیحاتی ارائه کرد.