دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حکم اعدام عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه 1401 که منجر به شهادت تعدادی از نیرو‌های حافظ امنیت شد، بامداد امروز به اجرا درآمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک حزب اصلاح‌طلب اخیرا از اعدام تروریست‌ها و اشرار مسلح انتقاد کرد. علت این انتقاد چیست و صحنه‌گردانان آن چه کسانی هستند؟!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله علیرضا اعرافی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: انقلاب ما اندیشه‌ای است که امام راحل تولید کرده و این اندیشه در جهان رو به پیشرفت است. وی ابراز داشت: در هر اقدامی باید توجه کنیم پژواکی در عرصه‌های جهانی داشته و نباید از این موضوع غافل شد. آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: در حوزه علمیه و دولت باید به فکر...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: طرح «امین» با مشارکت آموزش و پرورش در کشور اجرایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فواد ایزدی گفت: هدف آمریکا در حمله به عراق این بود که با تسلط بر حوزه نجف روی ایران تأثیر بگذارد، اما سردار سلیمانی این راه آنها را سد کرد.

خبرگزاری مهر

فواد ایزدی گفت: هدف آمریکا در حمله به عراق این بود که با تسلط بر حوزه نجف روی ایران تأثیر بگذارد، اما سردار سلیمانی این راه آنها را سد کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: اکنون جامعه در بخشهایی نسبت به نوع سنتی ارائه محتوای دینی و دفاع از ارزشها تغییر ذائقه داده است، بنابراین باید به سمت ایجاد تنوع و جذابیت در عرضه محتوای دینی حرکت کرد.

خبرگزاری مهر

تخریب باروی گلپایگان، بی توجهی به مرمت مسجد 180 ساله، تعطیلی کاخ سعدآباد، شروع هفته میراث فرهنگی و تشکیل انجمن حقوق میراث فرهنگی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله نوری همدانی درباره وضعیت حجاب نیز گفت: حکم وجوب حجاب مشخص است، منتهی در برخورد با منکر بی‌حجابی باید دقت شود. این پذیرفته نیست که ما در جامعه به مردم تذکر دهیم و برخورد کنیم اما وضع حجاب بعضی از برنامه‌های صدا و سیما و ادارات به شکل دیگری باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت‌الله نوری همدانی: پذیرفته نیست که ما در جامعه به مردم تذکر دهیم و برخورد کنیم اما وضع حجاب بعضی از برنامه‌های صدا و سیما و ادارات به شکل دیگری باشد

وب‌گاه عصر ایران

تذکر حجاب در جامعه با حفظ مراتب لازم و ضروری است ولی مسئولان باید هر کاری را اول از خودشان شروع کنند مردم ایران مردمی متدین و وفادار این انقلاب هستند که هزاران شهید برای برپایی آن داده‌اند، همین مردم بودند که فوج فوج به جبهه رفتند و جان دادند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان درباره تغییر مطالب کتب حوزوی گفت: محتوای کتاب های درسی کسی که خواست واعظ شود و سخنران، با کسی که می‌خواهد مدارج علمی حوزه را طی کند فرق داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در دیدار با غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری و حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی مشاور رییس‌جمهوری در امور روحانیت بر تقویت اطلاع‌رسانی درباره اقدامات دولت تأکید کرد و گفت: شایسته است در زمینه اقدامات انجام شده دولت، اطلاع‌رسانی از ناحیه خود دولت، با هدف مقابله با دشمنان و دفاع و پشتیبانی از نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزایش پیدا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: حسینی بوشهری در قسمتی از بیانات خود خطاب به مسئولان تصریح کرد: گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید و مسئولیت امروز مدیران به برکت خون پاک شهدا و همراهی مردم است و مردم در انتخابات پیش‌رو با حضوری پرشور و گسترده شرکت خواهند کرد.