دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی 1403 1402 (ترم بهمن 1402) از طریق آزمون ورودی اختصاصی دکتری از میان برادران و خواهران طلبه (ویژه طلاب حوزه‌های علمیه) در رشته‌های زیر در دوره روزانه (تحصیل رایگان) دانشجو می‌پذیرد: ردیف عنوان رشته جنسیت پذیرش دوره مدرسی معارف قرآن و حدیث برادران...

وب‌گاه عصر ایران

اگر مساجد فعال شوند ایده ایجاد محله اسلامی محقق خواهد شد و با محوریت امام جماعت به عنوان امام محله و ظرفیت اعتماد مردم به مسجد می‌توان بسیاری از مشکلات محله را با کمک مردم برطرف کرد.

خبرگزاری مهر

شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت‌نام در آزمون ورودی اختصاصی دکتری سال 1402 دانشگاه معارف اسلامی اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از مکان‌هایی که می‌تواند در راستای تقویت وحدت و انسجام ملی و معنویت، به ویژه بعد از بحران‌های احتمالی نقش‌آفرین باشد، بقاع متبرکه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نویسنده کتاب «گونه‌شناسی طلاب کنشگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام» روحانیون حاضر در این شبکه اجتماعی را تحت 10 عنوان کرده است.

خبرگزاری مهر

دامغان - دبیر ستاد کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش، با بیان اینکه 25 هزار طلبه در مدارس کشور فعالیت دارند، گفت: نظرسنجی از رضایت مندی از اجرای طرح امین در مدرسه‌ها در حال اجرا است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک استاد حوزه‌های علمیه نجف، قم و تهران گفت: کلیه دستگاه‌های کشور باید با محوریت مردم از ظرفیت ایام دهه کرامت برای جهاد تبیین استفاده کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست صمیمی حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، با مدیران و کارکنان روابط عمومی معاونت‌ها و اقشار این سازمان در سالن شهید سلیمانی مجتمع فرهنگی ولیعصر (عج) برگزار شد. حجت الاسلام رضایی در این نشست، روابط عمومی را شغلی شریف دانست و گفت: روابط عمومی مسئولیتی مهم است که باید توجه ویژه به آن شود. مسئول نمایندگی...

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: رئیس‌دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه توازن بین مولدان عرصه فرهنگ و نهادهای حاکمیتی بهم خورده است گفت باید از تغییرات ذائقه‌ای که در جامعه رخ داده به نفع سبک زندگی اسلامی ایرانی استفاده کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

در صورت توجه و حمایت دستگاه‌های ذی‌ربط با حفظ مشاغل سنتی همچون درودگری می‌توان نسبت به تولید محصولات چوبی و عرضه آن در بازار صنایع دستی اقدام کرد و در سایه تداوم این فعالیت‌ها، فرصت‌های شغلی قابل توجهی نیز ایجاد می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری تخصصی پژوهشی / فناوری محور (Ph.D by Research) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی با هدف تأمین نیروی انسانی متعهد و متخصص 4 آبان 1402 برگزار خواهد شد. مهلت نام نویسی و ارسال مدارک آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی...

خبرگزاری مهر

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1403 - 1402 منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رادیو معارف هم‌زمان با شب میلاد حضرت معصومه (س) بیست و پنج ساله می‌شود.

خبرگزاری مهر

اولین فراخوان جذب امام جماعت دانشگاه آزاد اسلامی از 10 خرداد آغاز و تا 10 تیر 1402 ادامه خواهد داشت.