دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مسئول بسیج اصناف و بازاریان پفت: در 22 استان کشور 100 طرح در بخش فروشندگان ارائه شده است که 10 طرح معرفی شده هدایایی گرفته‌اند و معرفی شدند و برای جشنواره‌های بعدی طرح‌های جدید در زمینه‌های لباس بیمارستانی، مشاغل گوناگون، کارمندی و کارگری در دستور طراحی و ارائه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، امام جمعر صادق (ع)، پیکر تعدادی از شهدای تفحص شده دفاع مقدس و یک شهید امنیت در شهرهای ایران اسلامی تشییع شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنران ویژه برنامه شبکه پنج حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی است و حاج حسین هوشیار در رثای امام جعفر صادق (ع) به مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تعدادی از مراجع عظام دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - آیین عزاداری و روضه‌خوانی سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) روز سه‌شنبه با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در حوزه علمیه امام خمینی بوشهر برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: معاون حوزه علمیه خواهران کشور گفت: حوزه علمیه خواهران در سطح کشور این افتخار را دارد بیش از 200 هزار نفر برای نقش آفرینی در جهاد تبیین تربیت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع) تعدادی از هیأت‌های مذهبی، مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور برنامه عزاداری خود را اعلام کردند.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دولت باید برنامه‌هایی را به صورت کوتاه مدت دنبال کند تا وضعیت معیشت مردم با سرعت بیشتری بهبود یابد و نتیجه آن در سفره مردم محسوس باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات فراخوان ایده‌های طلاب برای کمک به وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

نویسنده کتاب «طرح کلی رسالت دانشجویی» در خصوص موضوع کتاب گفت: این کتاب دغدغه دارد منظومه فکری رهبر معظم انقلاب را بیان کند و اولویت‌های رهبر را درباره دانشجو کشف کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین اسماعیلی صبح امروز برای دیدار و گفتگو با شماری از مراجع عظام تقلید و علما به شهر مقدس قم سفر کرد. دیدار و گفتگو با حضرات آیات مراجع تقلید حسین نوری همدانی و جعفر سبحانی از نخستین برنامه‌های سفر یک روزه رییس دفتر رییس جمهور به قم بود. اسماعیلی در ادامه با شماری از علما از جمله آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه...

خبرگزاری مهر

قم - «غلامحسین اسماعیلی» رئیس دفتر رئیس جمهور به منظور دیدار و گفتگو با مراجع و علما به شهر قم سفر کرد.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه ادیان در چالش‌های امروز بشریت باید نقش سازنده ای ایفا کنند افزود: همه ادیان باید در برابر ظلم رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کنند.