دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری مهر

یک پژوهشگر فلسفه هنر و رسانه گفت: ایجاد کارگروه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای دینی در ایجاد هم‌افزایی میان آنها از برنامه‌های ستاد راهبری بازی و سرگرمی حوزه علمیه قم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی در نشست کارگروه بین الملل ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور که امروز، 24 اردیبهشت ماه در محل مجمع جهانی اهل بیت (ع) برگزار شد، با بیان اینکه سال‌ها پیش در دانشگاه قم، نشست بسیار بزرگ و کم نظیری برای حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، گفت: مرحوم آیت الله حسن زاده آملی در آن نشست با وجود اینکه قرار بود، سخنرانی نکنند، با...

خبرگزاری مهر

چاه قرآن، قبله صاف، گنبد دوپوش و کاشی هفت رنگ ویژگی‌های مسجد حاج رجبعلی سنگلج تهران است که این مسجد 180 ساله را منحصر به فرد کرده است مسجدی که مرمت اساسی در آن هیچ وقت انجام نگرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید فردین تقی زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در خصوص فعالیت‌های اداره کل شاهد و ایثارگر در سال 1401 گفت: چهار طرح ملی از سوی اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال 1401 برگزار شده است، اولین طرحی که در سال گذشته برگزار شد مربوط به اولین دوره طرح ضیافت ایثار است که با هدف بصیرت افزایی برای دانشجویان شاهد...

خبرگزاری مهر

معاون تربیتی فرهنگی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) پیشنهاد داد تا از ظرفیت‌های دفاع مقدس برای تولید بازی استفاده شود.

خبرگزاری مهر

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: قریب به 8 درصد دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های دولتی را دانشجویان شاهد و ایثارگر تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شصتمین سالگرد حادثه خونین فیضیه در حوزه مروی به همراه بازخوانی این حادثه توسط اساتید برجسته برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان گفت: دو نکته در شرایط کنونی برای کیفیت بخشی به وضعیت حوزه لازم است، نخست توجه به معیشت طلاب؛ متأسفانه امروزه وضعیت خوبی ندارند و شایسته است مدیران فکر عاجل و اثرگذار داشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس کل دادگستری مازندران خاطر نشان کرد: سلامت روحی متهم در حین ارتکاب جرم طبق نظریه کمیسیون پزشکی قانونی به تایید رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نوشت: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه توانمندی موشکی ایران قابل مذاکره نیست اظهار داشت: ما اجازه نخواهیم داد که در زمینه امکانات و تجهیزات نظامی دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل دفتر آموزش تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: بهترین کتاب ها با موضوع سبک زندگی در مراسم اختتامیه جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی در مشهد معرفی می شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه توانمندی موشکی ایران قابل مذاکره نیست اظهار داشت: ما اجازه نخواهیم داد که در زمینه امکانات و تجهیزات نظامی دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

وب‌گاه الف

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ایران همواره در حال دفاع بوده، گفت: ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدهای نظامی جنبه دفاعی دارد.

وب‌گاه عصر ایران

برهانی، حقوقدان در گفت‌وگویی ویدئویی درباره حجاب و راهکار‌های حاکمیت برای مقابله با بی‌حجابی توضیح می‌دهد. او در بخشی از این گفتگو با اشاره به حواشی رخ داده در بحث حجاب تاکید می‌کند که همه این فجایع ناشی از عبور از حیطه قانون است.