دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عصر ایران

می خواستیم همه را به بهشت ببریم و خبر نداشتیم که شهید بهشتی گفته است: مبادا مسلمان بودن و مسلمان زیستن را بخواهید بر مردم تحمیل کنید. که اگر تحمیل کردید، آنها علیه این تحمیل تان طغیان خواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت الله حسینی با بیان اینکه قم هراسی از سوی دشمن به صورت جدی دنبال شده است و تلاش می‌کنند که در نظر مردم دیگاه منفی نسبت به قم ایجاد شود، بیان کرد: نیمه شعبان ظرفیت فوق العاده ای است که می‌توانیم با استفاده از ظرفیت آن یک رویداد بزرگ را در عرصه بین المللی در قم ایجاد کنیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

ایشان از قول آقای علی ربیعی گفت یکی از محافظان آقای خاتمی، قصد ترور ایشان را داشته و دستگیر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: جهان آبادی گفت: حجاب یک جلوه عمومی باورهای اعتقادی است و تا زمانی که ما با کار فرهنگی برای رفع مشکلات مردم و کاهش فشارها و همراه نمودن مردم‌کاری نکنیم با چوب و چماق، عکس گرفتن و دوربین پلیس هیچ آموزه دینی نه اجرا می‌شود و نه طرفداری پیدا خواهد کرد، بلکه مردم به سمت دوری از دین خواهند رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون 1325 مورد پیام برای کشف حجاب کننده‌گان فرستاده‌ایم گفت: با شروع طرح امروز حدود 13 مورد پیام فرستاده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید اصغر ناظم زاده قمی مدرس حوزه علمیه در بیانیه‌ای درباره مساله حجاب نوشت: وظیفه کارمندان ادارات، رسیدگی به درخواستِ ارباب رجوع است؛ حتی اگر فردی بی حجاب باشد، باید کار او را راه بیندازند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منوچهر متکی از دیپلمات‌های قدیمی جمهوری اسلامی ایران و وزیر اسبق امور خارجه در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: مردم باید احساس بکنند از هر طیف فکری در لیست کاندیداها و نامزدهای تأیید شده می‌توانند نامزد فکری خود را پیدا بکنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: آیت الله ناظم زاده قمی تاکید کرد: روش هایی که گاهی این روزها برای مبارزه با بی حجابی، اعمال می شود، مثل جلوگیری از ورودِ بی حجاب ها به مراکز دولتی، بانک ها، مراکز تفریحی و تجاری یا پلمب کردن مغازه ها و داروخانه ها، کارگشا و مؤثر نیست و گاهی هم از نظر شرعی نیز جایز نیست؛ مثلاً اگر زنی بی حجاب به بانکی مراجعه کند و سپرده خود را طلب نماید، بانک شرعاً موظف است، امانت او را ادا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از اعضای ارشد تیم حفاظت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری به خبرنگار جماران گفت: «محافظ یاد شده عضو تیم حفاظت از آقای خاتمی نبود و جزو نیروهای حفاظت فیزیکی از ساختمان ریاست جمهوری بود. او به خاطر دیدگاه هایی که نسبت به آقای خاتمی داشت، قصد داشت آقای خاتمی را ترور کند و در این راستا از چند تن از مراجع نیز مترصد دریافت حکم شرعی در این راست

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: یکی از اعضای ارشد تیم حفاظت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری گفت: «او به خاطر دیدگاه هایی که نسبت به آقای خاتمی داشت، قصد داشت آقای خاتمی را ترور کند و در این راستا از چند تن از مراجع نیز مترصد دریافت حکم شرعی در این راستا بود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدمحمد خاتمی در دوره ریاست‌جمهوری از چندین طرح ترور جان سالم به در برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله هاشمی رفسنجانی از قول آقای علی ربیعی گفت یکی از محافظان آقای خاتمی، قصد ترور ایشان را داشته و دستگیر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فضای ایجاد شده علیه خاتمی و اصلاحات، نگرانی بین متدینین را دامن زده و در نتیجه آن تعدادی از افراد هم توجیه می‌یافتند که دست به اقدامات فیزیکی و حذفی شد.

وب‌گاه عصر ایران

اگرچه ترور سید محمد خاتمی در نطفه خفه شد، اما چندماه بعد ترور سعید حجاریان زنگ خطری برای همگان بود تا خطر افراط گرایی و اندیشه های خشونت گرایانه را متوجه شوند؛ خطری که به خاطر خاستگاه فکری که متأسفانه رنگ عقیده نیز به خود می گیرد، ممکن است در هر زمان و مکانی به شکل فجیعی خود را ظاهر کند.

خبرگزاری مهر

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر و اعلام کرد، این حماسه ماندگار، سقوط این پایگاه ظلم و ستم صهیونیستی را به تحقق نزدیک‌تر کرده است.