دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتشار بیانیه‌ای درباره اهمیت حجاب اسلامی، تاکید کرد: قاطبه مردم ایران مقید به احکام شرع و موازین اخلاقی هستند و آنچه تعداد محدود هنجارشکنان را بیش‌نمایی می‌کند مسئله شبه‌روایت‌ها و انتشار سازمان‌یافته ناهنجاری‌ها در رسانه‌های خاص است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد: دشمن سال‌هاست استقلال هویتی و فرهنگی زن مسلمان ایرانی را نشانه گرفته و به دنبال به سقوط کشاندن حاکمیت از طریق هویت‌زدایی فرهنگی است.

وب‌گاه عصر ایران

کسانی که مردم را تحریک به برخورد می کنند، یا آنقدر نادان هستند که تصوری از واکنش طرف مقابل ندارند و فکر می کنند از این طرف متدینین اقدام می کنند و از آن طرف بی ححاب ها و اطرافیان آنها اطاعت، سکوت یا فرار می کنند، یا دشمن دانا هستند که می دانند هر عملی عکس العملی دارد و احتمال درگیری هست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، تفاهم‌نامه همکاری سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران به امضا مدیرکل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا و مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران رسید. در این تفاهم نامه که به امضا محمدمهدی مومنی‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: هنوز ابلاغیه‌ای برای ممانعت از ورود و یا ارائه خدمات به بانوانی که کشف حجاب کرده‌اند به مترو نرسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تکلیف گنجینه ارزشمند شمال ایران در موزه گنجینه بابل به زودی مشخص می‌شود.

خبرگزاری مهر

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 400 هزار نفر برای نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 خبر داد.

خبرگزاری مهر

براساس قرارداد اجاره بین میراث فرهنگی مازندران و حوزه علمیه بابل، اجاره موزه بابل به صورت ماهیانه یا سالانه توسط میراث فرهنگی پرداخت می شود تا این موزه همچنان با کاربری قبلی فعالیت کند.

خبرگزاری مهر

موشن گرافیک مراحل ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری سال 1402 توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: دوربین‌های ثبت جرائم رانندگی موارد "کشف حجاب" را هم ثبت می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر مراسم احیا و عزاداری در اماکن متبرکه و هیئت‌ها برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خانمی که کشف حجاب می کند قبل از اینکه عمل او درست نباشد فکر او مشکل دارد، این فکر اما دیده نمی‌شود، این شخص اول باید فکر خود را اصلاح کند که نکرده است.