دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری مهر

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: مسأله ضد دینی و ضد امنیتی ناهنجاری‌ها و کشف حجاب‌ها، دغدغه مندان اعتلای کشور را نگران کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

فریضه واجب حجاب که مایه‌ی تشخص و آزادی زن است یکی از اصولی‌ترین و اساسی‌ترین نعمت‌های الهی است. حجاب مایه وقار و سنگین شدن کفه آبرو و احترام زن است و با این ارزش گذاری، حریم زن مسلمان حفظ و فرصت حضور اجتماعی او فراهم می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دفتر آیت الله العظمی سیستانی در نجف اشرف خواستار برداشته شدن نام این مرجع عالیقدر از مصلای تازه افتتاح شده مدرسه دار العلم شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر آیت الله العظمی سیستانی در نجف اشرف خواستار برداشتن نام ایشان از مصلای مدرسه دارالعلم در نجف شد.

وب‌گاه عصر ایران

اما از آنجایی که ایشان تمایلی ندارند که نامشان روی اماکن عمومی گذاشته شود، بنابراین امید می رود که نامگذاری مذکور را تغییر دهید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفتر آیت الله العظمی سیستانی در نجف اشرف خواستار برداشته شدن نام این مرجع عالیقدر از مصلای تازه افتتاح شده مدرسه دار العلم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در راستای تکریم مقام زن و تبیین اهمیت حجاب و پوشش اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: شایسته است نهاد‌های مسئول در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به وظایف قانونی خود عمل کنند. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم فریضه واجب حجاب که مایه تشخص و آزادی زن است یکی از اصولی‌ترین و اساسی‌ترین نعمت‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن نوشت: به جای این اقدامات بی‌ثمر و زیان‌بار، یک مجموعه بحث آزاد را درباره پوشش زنان سازمان دهید تا از دل آن قانونی درآید که مطابق خواست اکثریت قاطع مردم باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای اعلام کرد: نهادهای مسئول در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به وظایف قانونی خود درباره حجاب عمل کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تفاهم‌نامه همکاری سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران امضا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدرضا زائری گفت: اگر دنبال امر به معروف و نهی از منکر هستیم، نمی‌توانیم بدون اینکه شرایط زندگی دیگری را بدانیم، این کار را انجام بدهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتشار بیانیه‌ای درباره اهمیت حجاب اسلامی، تاکید کرد: قاطبه مردم ایران مقید به احکام شرع و موازین اخلاقی هستند و آنچه تعداد محدود هنجارشکنان را بیش‌نمایی می‌کند مسئله شبه‌روایت‌ها و انتشار سازمان‌یافته ناهنجاری‌ها در رسانه‌های خاص است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد: نهاد‌های مسئول در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به وظایف قانونی خود درباره حجاب عمل کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تفاهم‌نامه همکاری سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران به امضا مدیرکل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا و مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ساترا و مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسا نوشت: احمد ابراهیمی استاد سطح عالی حوزه علمیه قم گفت: کشف حجاب ادامه فتنه «زن، زندگی، آزادی» است و وظیفه حاکم جلوگیری از فساد است. اگر فردی اقدام به روزه داری در منزل خود کند مرتکب گناه شده و قانون و حاکمیت نیز وظیفه ای در این رابطه ندارند اما وقتی همین فرد در انظار عمومی اقدام به بی حرمتی به ماه رمضان می کند و حرام شرعی مرتکب شده و با تکلیف فردی خود علنا مقابله می کند، حاکمیت اسلامی...