دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

قرآن نه فقط شفای دل و جان بلکه التیام بخش آلام اجتماعی است، مؤسسات مردم نهاد قرآنی ایده‌های جالبی برای انس هرچه بیشتر جامعه با قرآن دارند که از آن جمله بوم‌گردی قرآنی و یا ترویج فعالیت‌های قرآنی با هدف رفع معظلات حاد اجتماعی در مناطق پرخطر شهری است.

خبرگزاری مهر

بابل - سهل انگاری و کوتاهی میراث فرهنگی و شهرداری در پرداخت حق اجاره به مالک منجر به صدور حکم تخلیه و پلمب اولین موزه تاریخی مازندران در بابل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس شورای اسلامی با یک رای قاطع لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار را تصویب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو جامعه روحانیت مبارز امیدوار است در طول چند ماه آینده، دولت تورم را مهار کند که میزان مشارکت در انتخابات چندین برابر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر آیت الله سیدعلی سیستانی در نجف اشرف خواستار برداشته شدن نام این مرجع عالیقدر از مصلای تازه افتتاح شده مدرسه دار العلم شد.

خبرگزاری تسنیم

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای تصریح کرد: ملت ایران با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان بر عهد خود در حمایت از مظلومان و مبارزه با ستمگران استوار است و فلسطین و قدس شریف را در این کارزار تنها نخواهد گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد: طرح عادی‌سازی روابط گرچه از سوی برخی دولت‌های خائن پیگیری می‌شود اما هیچ عقبه مردمی ندارد و سرایت منفوریت رژیم اشغالگر قدس، تاج و تخت این حکام سازشکار را نیز به سقوط خواهد کشاند.

خبرگزاری مهر

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای تأکید کرد: روز جهانی قدس روز بیزاری جستن از فسادها، مظلوم‌کشی‌ها و ستم کاری‌های رژیم غاصب صهیونیستی و روز تجلی جهاد مسلمین جهان علیه ظلم و کفراست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان اینکه ما در سیستم قضایی به دنبال پرونده سازی نیستیم گفت: تا به امروز هیچ پرونده‌ای در رابطه با کشف حجاب در محاکم ما به ثبت نرسیده است.

خبرگزاری مهر

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آخرین آمار ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 گفت: مهلت تمدید شده ثبت نام روز پنجشنبه 24 فروردین به پایان می رسد.

خبرگزاری تسنیم

مستند آیت‌الله حق‌شناس پخش خود را از شبکه سه آغاز کرده و تا پنجشنبه هر شب روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برخی‌ها معتقدند با فوت خانم مهسا امینی و وقوع اغتشاشات در کشور جمهوری اسلامی از موضوع سرسختانه خود در مواجهه با مسئله حجاب کوتاه آمده و دلیل این ادعای خود را هم حضور آزادانه زنان بی حجاب در اماکن و معابر عمومی می‌دانند و این در حالی است که با اعتراضات لایه مذهبی نسبت به رواج بی حجابی در جامعه کارگزاران نظام هر گونه مماشات نسبت با پدیده بی حجابی و بدحجابی...

وب‌گاه الف

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: مسأله ضد دینی و ضد امنیتی ناهنجاری‌ها و کشف حجاب‌ها، دغدغه مندان اعتلای کشور را نگران کرده است.