دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عصر ایران

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید حتی خطوط روی انگشتانتان را هم دوباره باز می‌گردانیم، بیان کرد: تمام این آیات دلالت بر معاد جسمانی با همین جسم مادی دنیایی دارد و خداوند می‌فرماید همین اجزای بدن را به سخن می‌آوریم و بر اعمالی که انجام داده‌اند شهادت خواهند داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند «به رنگ محبت» برشی از نادیده‌های زندگی استاد شیخ حسین انصاریان است که در شب‌های احیا از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان ایران نوشت: آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، گفت: نباید کسی را صد در صد قضاوت کنیم، برخی افراد فریب شیطان را می خورند و گناه می کنند اما حق نداریم بگوییم اصلا ایمان ندارد، بلکه ایمان کمی دارند، افرادی که در هنگام مشکلات به خدا ایراد می‌گیرند ایمان ضعیف و کمی دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همکاران بنده از شنبه آینده 26 فروردین ماه در سه حوزه معابر عمومی و خودرو و اماکن ورود خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل از مسمومیت دانش‌آموزان دختر در تعدادی از مدارس اردبیل خبر داد.

خبرگزاری مهر

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 300 هزار نفر برای نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعتکاف رمضانیه دانشجویی از 28 تا 31 فروردین برگزارمی شود. موضوع محوری اعتکاف: حوزه از تصور تا واقعیت، چطور می‌توان به بازوی ولی تبدیل شد؟، نقش بی‌بدیل طلبه در تمدن‌سازی اسلامی؟، نقش نهاد حوزه در نظام و حاکمیت؟، مسیر علوم انسانی را انتخاب کنم یا حوزه؟ است. این مراسم با حضور حجت‌الاسلام قاسمیان، حجت‌الاسلام امینی نژاد، حجت‌الاسلام قنبریان، حجت‌الاسلام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «به رنگ محبت» که مروری کامل و جامع بر زندگی پُربرکت و تاثیرگذار حجت‌الاسلام حسین انصاریان است، در سه قسمت 60 دقیقه‌ای تولید و آماده پخش شده است. این مستند شامل بخش‌هایی از کودکی و نوجوانی این استاد اخلاق و حوزه علمیه است که بازسازی شده است. زوایای مختلف زندگی استاد انصاریان در بخش‌های خانوادگی، انقلابی، دفاع مقدس، علمی، تبلیغی (ایران و کشور‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسن برهانی در توئیتی نوشت: متدینین جاهل را ارشاد کنید که غلط زیادی انجام ندهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاظم صدیقی بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاخص‌های حجاب را مدون کرده است و این شاخص ها به ریاست جمهوری و قوه قضائیه ارائه شده است که پس از بررسی های نهایی به ادارات ابلاغ می شود. در مراحل اجرا هم مجموعه عفت‌ها یعنی عفت لباس، چشم و برخورد در آن گنجانده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن برهانی در توئیتی با هشتگ حجاب نوشت: متدینین جاهل را ارشاد کنید که غلط زیادی انجام ندهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: در پایان این بیانیه آمده «باهمه ی توان آماده ی پشتیبانی از اقدامات قاطع و بازدارنده دولت، مجلس و قوه قضائیه انقلابی در این زمینه بوده و تا پای جان در مسیر احیای احکام الهی و اجرای وصایای شهیدان گلگون کفن نظام مقدس اسلامی ایستاده ایم.»