جمعه 8 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر حسین سلامی پیش از ظهر امروز در تجمع علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در محکومیت اغتشاشات اخیر که در مصلای قدس قم برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی (ره) احیاگر مجد و عظمت اسلام در این زمانه شدند، اظهار کرد: خورشید اسلام از افق این سرزمین طلوع کرد، خورشیدی که امروز در میانه و مرکز سپهر عالم درحال درخشش است. وی با اشاره به اینکه تحمل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار سلامی با هشدار به بدخواهان ملت ایران عنوان کرد: از دخالت در امور داخلی کشور دست بردارید. به آل سعود می گویم به قصرهای شیشه ای پناه ببرید. این هشدار ما است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دشمن امروز با فقر تصویر از صحنه‌های اغتشاش مواجه است و به دنبال این است که جوانی را فریب دهد و او با آتش زدن چند سطل زباله در خیابان این تصویر را به عنوان افتخاری به نمایش گذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شیخ علی مرادخانی ارنگه معروف به شیخ علی تهرانی در سن 96 سالگی درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان داشت: دشمن امروز با فقر تصویر از صحنه‌های اغتشاش مواجه است و به دنبال این است که جوانی را فریب دهد و او با آتش زدن چند سطل زباله در خیابان این تصویر را به عنوان افتخاری به نمایش گذارد.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه گفت: دشمن امروز با فقر تصویر از اغتشاش مواجه و به دنبال آن است که جوانی را فریب دهد و او با آتش زدن چند سطل زباله در خیابان این تصویر را به عنوان افتخاری به نمایش گذارد.

خبرگزاری دانا

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل تاوان این فتنه سنگین را پرداخت خواهند کرد، گفت: روحانیت از دیرباز قرارگاه مرکزی انقلاب بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تهرانی پیش از انقلاب علیه حکومت پهلوی سخنرانی و فعالیت می‌کرد و به همین دلیل بازداشت و به سیرجان تبعید شد.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایران فضای تنفس دشمن را تنگ کرده است، گفت: شاهد جنگ احزاب جهانی علیه دین، انقلاب، ملت و کشور هستیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

: شیخ علی مرادخانی ارنگه معروف به شیخ علی تهرانی در سن 96 سالگی درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شیخ علی مرادخانی ارنگه معروف به شیخ علی تهرانی در سن 96 سالگی درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شیخ علی مرادخانی ارنگه معروف به شیخ علی تهرانی در سن 96 سالگی درگذشت.

وب‌گاه عصر ایران

علی تهرانی در سال 1374 به ایران بازگشت و پس از بازداشت در دادگاه ویژه روحانیت محاکمه شد و به زندان رفت و تا 1384 دوران محکومیت خود را پشت سر گذاشت و پس از آزادی دیگر اظهارنظر و یا فعالیت سیاسی نکرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه ای در حکمی اعضای شورای عالی حوزه علمیه مشهد مقدس را منصوب کردند. متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

خبرگزاری مهر

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی اعضای شورای عالی حوزه علمیه مشهد مقدس را منصوب کردند.

وب‌گاه الف

رهبر معظم انقلاب در حکمی اعضای شورای عالی حوزه علمیه مشهد مقدس را منصوب کردند.