جمعه 8 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هسته ملی مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی بیانیه ای با موضوع حفظ کاربری اراضی زراعی منتشرکرده است که متن کامل آن را در ادامه مطالعه خواهید کرد. «بسمه تعالی» واِذا تولی سعی فِی الارض لیفسد فی‌ها ویهلک الحرث والنسل والله لا یحب الفساد (نشانه آن، این است که) هنگامی که روی برمی‌گردانند (و از نزد تو خارج می‌شوند)، در راه فساد در زمین، کوشش می‌کنند،...

وب‌گاه عصر ایران

اگر در خوزستان کمتر شاهد بودیم به این سبب است که نوع پوشش حداکثری مورد نظر حکومت تغایری با مناطق عرب‌نشین ندارد در حالی که در جاهای دیگر حس می‌کنند دارد.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: مسائل فرهنگی بیشتر از آموزش سرچشمه می گیرد اینکه بخواهیم با فشار، مسئله حجاب و یا کمبود جمعیت را حل کنیم درست نیست و بدون کار فرهنگی مناسب نتیجه ای نخواهیم گرفت‌.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم خوزستان سابقه دیرینه در مبارزه گسترده علیه بی‌حجابی دارند گفت: مردم خوزستان در زمان کشف حجاب اجباری رضاخان به مبارزات گسترده علیه بی‌حجابی پرداختند و تاکنون بر عقاید خود پایبند هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو مجلس خبرگان گفت: دلیل مطالبات اغتشاشگران از روی شکم‌های سیر آنهاست و از این جهت مردم خوزستان مطالبات واقعی و مهم‌تری دارند که حتی وقت فکر کردن به خواسته‌های اغتشاشگران را ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم خوزستان سابقه دیرینه در مبارزه گسترده علیه بی‌حجابی دارند گفت: مردم خوزستان در زمان کشف حجاب اجباری رضاخان به مبارزات گسترده علیه بی‌حجابی پرداختند و تاکنون بر عقاید خود پایبند هستند.

خبرگزاری دانا

وزیر بهداشت گفت: در همین هفته صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج را با بودجه 5 هزار میلیاردی که مجلس به این بیماران اختصاص داده است، راه‌اندازی خواهیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وی در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تولید بعضی از اقلام دارویی و واکسن‌ها توسط شرکت‌های داخلی را از جمله ثمرات تحریم‌ها دانست و افزود: تحریم‌های آمریکا و غرب فرصتی ایجاد کرد تا در این تولیدات به خودکفایی برسیم. وی همچنین ادامه داد: مساله افزایش جمعیت کشور پیش از آن که یک مساله درمانی باشد، اخلاقی است. باید مردم بدانند که آنچه سبب حفظ...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از راه‌اندازی صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج در هفته جاری راه‌اندازی می‌شود.

وب‌گاه الف

آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفتند: اینکه بخواهیم با فشار، مسئله حجاب و یا کمبود جمعیت را حل کنیم، درست نیست و بدون کار فرهنگی مناسب، نتیجه ای نخواهیم گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از اقدامات کادر سلامت، نیروهای جهادی و مردم در مقابله با ویروس کرونا تجلیل کرد.

وب‌گاه عصر ایران

دلیل اینکه در خوزستان و مناطق عرب نشین خبری از اغتشاشات نبود آن است که مطالبات اغتشاشگران از روی شکم‌های سیر آنهاست و مردم خوزستان مطالبات واقعی و مهم‌تری دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر بهداشت گفت: در همین هفته صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج را با بودجه 5 هزار میلیاردی که مجلس به این بیماران اختصاص داده است، راه‌اندازی خواهیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله علوی بروجردی گفت: این جزء قانون اساسی کشور ماست که وزارت کشور اجازه بدهد مردم و احزاب در جایی با حفاظت خود وزارت کشور جمع بشوند و حرف خود را بزنند تا تجمعات به اغتشاش کشیده نشود. در این حوادثی که گذشت، بسیاری از حرمت‌ها شکسته شد. یک اعتراض ساده کارگری به بدگفتنِ به دین و ایمان و همه‌چیز می‌کشد! نگذارید این بی‌حرمتی‌ها اتفاق بیفتند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی گفت: اینکه بخواهیم با فشار، مسئله حجاب و یا کمبود جمعیت را حل کنیم، درست نیست و بدون کار فرهنگی مناسب، نتیجه ای نخواهیم گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله مکارم تولید بعضی از اقلام دارویی و واکسن‌ها توسط شرکت‌های داخلی را از جمله ثمرات تحریم‌ها دانسته و افزود: تحریم‌های آمریکا و غرب فرصتی ایجاد کرد تا در این تولیدات به خودکفایی برسیم.