جمعه 8 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله مکارم شیرازی، شعار جمعیت کمتر، زندگی بهتر را اشتباه دانسته و تأکید کرد: برخی تنها آرامش و آسایش امروز خودشان را ملاحظه می‌کنند، اما فردا وقتی جمعیت کم و پیر شد، با کمبود و پیری جمعیت، نسل آینده شما چه خواهد شد؟ اینکه اجازه نمی‌دهیم محیط زیست تخریب شود، برای این است که محیط زیست تنها برای ما نیست، بلکه برای آیندگان هم است، بنابراین به فکر آیندگان بودن، خود یک مسئله مهم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله مکارم شیرازی تأکید کردند: مسائل فرهنگی بیشتر از آموزش سرچشمه می گیرد نه از فشار. اینکه بخواهیم با فشار، مسئله حجاب و یا کمبود جمعیت را حل کنیم، درست نیست و بدون کار فرهنگی مناسب، نتیجه ای نخواهیم گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرجع تقلید شیعیان در دیدار دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از فعالیت ها و پیشرفت های که در علوم پزشکی کشور حاصل شده، تشکر کرده و گفتند: وزارت بهداشت و درمان افزون بر ارتقاء سطح سلامت و بهداشت کشور، باید نسبت به مسائل درمانی قشر ضعیف کشور به خصوص بیماران صعب العلاج کمک کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله علوی بروجردی گفت: این جزء قانون اساسی کشور ماست که وزارت کشور اجازه بدهد مردم و احزاب در جایی با حفاظت خود وزارت کشور جمع بشوند و حرف خود را بزنند تا تجمعات به اغتشاش کشیده نشود. در این حوادثی که گذشت، بسیاری از حرمت‌ها شکسته شد. یک اعتراض ساده کارگری به بدگفتنِ به دین و ایمان و همه‌چیز می‌کشد! نگذارید این بی‌حرمتی‌ها اتفاق بیفتند!

خبرگزاری دانا

یکی از مراجع عظام تقلید، تولید بعضی از اقلام دارویی و واکسن‌ها توسط شرکت‌های داخلی را از جمله ثمرات تحریم‌ها دانست و گفت: تحریم‌های آمریکا و غرب فرصتی ایجاد کرد تا در این تولیدات به خودکفایی برسیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفتند: اینکه بخواهیم با فشار، مسئله حجاب و یا کمبود جمعیت را حل کنیم، درست نیست و بدون کار فرهنگی مناسب، نتیجه ای نخواهیم گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

حسین طائب: در کالای اساسی احتیاج به تخصیص دلار نداریم و این پول را تبدیل به ریال کرده و دو سوم آن را مستقیم به جیب مردم می‌ریزیم و یک سوم دیگر را به زیرساخت ها می بریم تا دیگر فسادی شکل نگیرد؛ البته این جراحی یک فشار اقتصادی به مردم می آورد که با گذشت زمان شرایط بهتر می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه علمیه قم با ارسال نامه‌ای از رئیسی خواسته است تلگرام، اینستاگرام و واتس آپ را برای همیشه مسدود شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

شیخ علی مرادخانی ارنگه در 4 اردیبهشت 1305، در در روستای ارنگه از توابع کرج به دنیا آمد و پس از آموزش مقدمات متون حوزوی در حوزه علمیه قم، تحصیلات خود را در فقه و اصول در همانجا ادامه داد

وب‌گاه الف

شیخ علی مرادخانی ارنگه معروف به شیخ علی تهرانی در سن 96 سالگی درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه با هشدار به بدخواهان ملت ایران عنوان کرد: از دخالت در امور داخلی کشور دست بردارید. به آل سعود می گویم به قصرهای شیشه ای پناه ببرید.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در فتنه اخیر هر چه پس انداز کرده بود به میدان آورد و قدرت، ثروت، رسانه و اعتبار سیاسی خود را هم به کار گرفت تا یک جوان را فریب دهد و یک سطل زباله را آتش بزند و آن را دستاورد بزرگ خود بداند اما با شکست روبرو شد و این فتنه اخیر یک نوزاد مرده و تاریخ ننگین برای آمریکا خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار سلامی گفت: فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه تمام قدرت آمریکا آتش زدن چند سطل زباله در خیابان است، اظهار کرد: فتنه لحظه‌های پایانی عمر خود را طی می‌کند و این فتنه یک نوزاد مرده و تاریخ ننگین برای آمریکا خواهد بود.

خبرگزاری دانا

اجتماع بزرگ علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در راستای حمایت از منویات امامین انقلاب و محکومیت اغتشاشات اخیر که در مصلی قم برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در فتنه اخیر هر چه پس انداز کرده بود به میدان آورد و قدرت، ثروت، رسانه و اعتبار سیاسی خود را هم به کار گرفت تا یک جوان را فریب دهد و یک سطل زباله را آتش بزند.