یک‌شنبه 10 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، درپی شهادت طلبه بسیجی آرمان علی‌وردی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید میرهاشم حسینی مسئول حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی (ره) در پیام تسلیتی آورد: شهادت غریبانه و مظلومانه طلبه فاضل و ارجمند جناب آقای آرمان علی‌وردی به دست جنایتکار ایادی استکبار جهانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی و حوزه‌های علمیه و ملت شهید‌پرور و...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هدف دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است، اما حضرت امام با انقلاب اسلامی اثبات کرد که دین موجب هشیاری و بیداری هرچه بیشتر بشریت می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

حمله تروریستی داعش به مردم بی‌گناه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام و کشتار آنان توسط عناصر تکفیری باعث خشم و انزجار مردم مسلمان کشورمان شد. حجت‌الاسلام خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی پیام تسلیتی به همین مناسبت منتشر کرد. بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون «اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا و غیبه ولینا و کثره عدونا و قله عددنا و شده الفتن بنا» محضر...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: حزب‌های نیم بند و ضعیفی داریم که برای دفاع از حقوق مردم خود را به آب و آتش نزده و هزینه سنگینی برای دفاع از مردم ندادند. طبیعتا چنین احزابی مورد اقبال مردم نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مردم می‌گویند احزاب خاصیتی برای ما نداشته، حاکمان کشور را امر به معروف و نهی از منکر نکرده و همین دلیل ما چنین احزابی را قبول نداریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا خباز گفت: احزاب باید علیرغم سخت‌گیری‌ها، فشارها و مخالفت‌ها در مقابل فشار دولتمردان بایستند و اجازه ندهند این فشار به مردم منتقل شود، یعنی خود را سپر بلای مردم کنند.

وب‌گاه الف

استاد سطح عالی حوزه علمیه گفت: باید توجه داشت که ما در میدان مین هستیم و دشمن پشت دیوار است و این وظیفه همگان را سنگین می کند تا دست از اختلافات سیاسی و جناحی بردارند و بر کمک به مردم متمرکز شوند.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام خسروپناه رئیس شورای اندیشه‌ورز سازمان فرهنگی هنری و فرهنگسرای اندیشه ضمن تسلیت به خانواده شهدای واقعه حرم شاهچراغ گفت: در باور هیچ موحد منصفی جا شدنی نیست که در مکان آمیخته به توحید این چنین جنایتی به وقوع بپیوندد.

خبرگزاری دانا

در برنامه هفتم توسعه نگاه ویژه ای به بحث پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت شده است که برای تحقق این مسئله بایدتوجه ویژه ای به دانش بنیان ها درعرصه های مختلف و اختراع و نوآوری در کشور شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری در ابتدای درس خارج خود در حوزه علمیه آیت الله ایروانی گفت: در مورد امر به معروف و نهی از منکر از امام علی (ع) و امام حسین (ع) نقل شده که عبرت بگیرید‌ای مردم به آنچه که خداوند اولیائش را موعظه کرد از مزمت بر احوار. دلیل اینکه خداوند از روحانیون بنی اسرائیل ایراد می‌گرفت این بوده که آن‌ها اهل فساد را...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تنها افرادی باید به دانشگاه صداوسیما راه یابند که هدف آن‌ها ارتقاء سطح فرهنگ و فکر جامعه باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ابهام در چگونگی افزایش حقوق بازنشستگان باعث نگرانی شد. با این مطلب در سایت 55 آنلاین، با ما همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تأسیس دانشگاه صداوسیما در راستای ایجاد ارتباط بین دین و رسانه و در جهت دست‌یابی به رسانه‌ای بود که بتواند در رساندن پیام دین نقش ایفا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تأسیس دانشگاه صداوسیما برای دست‌یابی به رسانه‌ای بود که بتواند در رساندن پیام دین نقش ایفا کند، پس باید در گزینش دانشجویان و استادان دقت شود تا با ورود عناصری که انگیزه‌های صحیح دارند، بتوان سطح کار را ارتقاء بخشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس بنیاد علوم وحیانی اسرا گفت: فکر می کنیم که اگر وصیتنامه امام به میدان بیاید و تک تک این اصول خوانده شود، روشن می شود که چقدر ما از اندیشه های امام فاصله گرفته ایم و متأسفانه خواسته ها و مطالبات امام را بی اعتنایی می کنیم. بنابر این به تبع این بی توجهی، انحراف و خروج از مرزهایی که امام تعیین کرده اند باعث می شود که ما در بخش هایی از مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و تربیتی، مثل مسأله...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت بخشی از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان در هفته جاری و استمرار این فرایند تا تسویه بخش قابل‌توجهی از مطالبات این مراکز خبر داد.