پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانا

معصومه کمشی کمر گفت: حوزه علمیه خواهران استان سمنان طلاب آشنا به زبان های خارجی را جهت پاسخگویی به مسائل دینی بانوان به مواکب داخلی و مستقر در کشور عراق اعزام کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: با همکاری خوبی که پس از استقرار دولت سیزدهم بین قوای سه‌گانه به وجود آمده است امید به اصلاح امور و تغییر و تحول در همه عرصه ها از جمله در عرصه فرهنگ دینی زنده شده است.

خبرگزاری تسنیم

علوی با تشکر از خدمات شایسته آقای رئیسی بخصوص در عرصه استفاده از نخبگان کشور در عرصه‌های مختلف برای تهیه سند تحول کشور، اظهار امیدواری کرد که این سند تحول در مقام عمل هم محقق شود.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا گفت: همایش بین المللی مادران فاطمی با هدف نکوداشت و معرفی شهیده فاطمه نیک به عنوان الگوی برتر به جهان اسلام در آذرماه سال جاری برگزار می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اسفند سال 1400 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر تشکیل شورای سینما را اعلام کرد و حالا پس از نزدیک به 6 ماه رییس سازمان سینمایی از برگزاری نخستین جلسه این شورا همزمان با روز ملی سینما (21شهریور) خبر داده است.

وب‌گاه عصر ایران

حاجی‌زاده، استاد اخلاق حوزه علمیه آذربایجان سال‌ها به عنوان امام جمعه موقت تبریز فعالیت داشت و از مدت ها پیش به دلیل بیماری ریوی تحت درمان بود.

وب‌گاه گسترش

شورای عالی فضای مجازی، طراحی نظام «رمزارز» اعم از رمزارز ملی و ساماندهی کاربری رمزارزهای جهان‌روا را به وزارت امور اقتصادی و دارایی سپرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسول جعفریان از انتشار جلد سوم کتاب صدسالگی حوزه علمیه قم در پائیز امسال خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه موقت تبریز پس از یک بیماری طولانی درگذشت.

خبرگزاری دانا

مستند «بچه‌های مدرسه دارالحکمه» ماجرای سفر طلبه‌های جوان مدرسه دارالحکمه به کربلاست که چهارشنبه 16 شهریور ساعت 8:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام علی حاجی‌زاده، امام جمعه موقت تبریز پس از یک دوره طولانی بیماری دقایقی پیش در بیمارستان شمس تبریز درگذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام جمعه موقت تبریز پس از یک بیماری طولانی دقایقی پیش درگذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند «بچه‌های مدرسه دارالحکمه» با موضوع سفر تعدادی از طلبه‌های جوان به عراق و شرکت در پیاده‌روی اربعین از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام رحمتی گفت: فرهنگ حسینی و عاشورایی نسل به نسل منتقل می شود تا اسلام زنده بماند و مسلمان و شیعه سربلند باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم ترحیم آیت‌الله محمدعلی ناصری امروز با حضور سران قوا در مسجد ارگ تهران برگزار شد.