شنبه 29 اردیبهشت 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با کنگره عظیم اربعین حسینی موکب‌ها خدماتی نظیر اسکان و پذیرایی از زوار را انجام می‌دهند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده فراجا با اشاره به ناهنجاری سگ‌گردانی گفت: این ناهنجاری نگرانی و ناراحتی آحاد جامعه و متدینین را فراهم کرده است، اکنون فقط در تهران بیش از 370 فروشگاه غذای سگ وجود داشته و قبلاً با ارز 4 هزار و 200 تومانی وارد کشور می‌شد.

خبرگزاری مهر

قم - شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل را به مدیریت حوزه های علمیه خواهران منصوب کردند.

خبرگزاری دانا

احسان علیزاده گفت: اربعین فرصت بی‌نظیری برای انجام جهاد تبیین است زیرا اقشار مختلفی از سراسر جهان در این سفر حضور پیدا می‌کنند اما ما خوراک مناسب برای ارائه به آنان نداریم در حالی‌که دشمن از طریق هژمونی رسانه‌ای برای تحقق اهداف خود استفاده می‌کند.

خبرگزاری دانا

مسئول حوزه علمیه امام صادق علیه‌السلام گرگان در خصوص حواشی اخیر مدیریت شهری گرگان در یادداشتی نوشت: مردم بزرگترین حامی در برخورد با مفاسد اقتصادی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: یکی از مراجع تقلید گفت: باید رضایت مردم را جلب کنیم، هر وقت مردم گفتند از زندگی خود راضی هستیم یعنی نظام اسلامی توانسته موفق عمل کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت الله حسینی بوشهری گفت: خواسته‌هایی که ملت و دولت ما دارند بر حق است و اگر شما کوتاهی کنید و پاسخ مسئولانه ندهید بدانید که شاید با زور رسانه چیز دیگری بگویید اما وجدان‌های بیدار جامعه بشری شما را محکوم خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم_ایرنا_ وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بخش واقعی اقتصاد ایران شفافیت لازم را ندارد که احتکار، تقلب، قاچاق، تورم، کمبود کالا و عرضه خارج از شبکه از مصادیق آن است.

خبرگزاری ایرنا

قم_ایرنا_ وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر مشکل بازار خودرو گفت: واردات خودروهای ارزان قیمت و کمتر از 10 هزار دلار بخش زیادی از کمبود را برطرف خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله العظمی نوری همدانی، مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم و گرانی گفت: متاسفانه مردم از نظر معیشت و گرانی در مضیقه هستند و انتظار ما از مسئولین رسیدگی به وضعیت موجود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: گزارش مسوولان در خصوص مسائل کشور مهم است اما مهم این است که مردم از وضعیت زندگی خود راضی باشند، گاهی خرید یک کیلو میوه برای برخی خانواده‌ها دشوار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب جمعه قم وی درباره مذاکرات احیای برجام، خطاب به آمریکایی‌ها گفت: ما چند تقاضا داریم که باید به آن توجه شود اگر می‌خواهید برجام احیا شود باید تحریم‌ها را بردارید و پروند پادمان برای همیشه بسته شود.

خبرگزاری دانا

حمید مشهدی‌آقایی گفت: نماز جمعه صحنه مطالبه‌گری با نگاه علاج‌جویانه است و معتقدم باید برآیند نمازجمعه ایجاد امید در بین مردم باشد.