شنبه 29 اردیبهشت 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی گفتند: امروز بر علما لازم است در کنار مردم و با مردم بودن؛ عالمی که از مردم جدا باشد نمی‌تواند مؤثر قرار بگیرد. روحانیت باید خود را از مردم جدا نکند.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام کمیل قنبرزاده با بیان اینکه اقتصاد اسلامی مردمی محور است، گفت: دولت‌ها باید زمینه‌سازی برای فعالیت اقتصادی را برای مردم فراهم کنند و تا جایی که اقتضا نداشته باشد امور به دست مردم اجرایی شود، اما قوانین اقتصادی ما چیز دیگری را نشان می‌دهد که امید است با اجرای فقه نظام این مسائل حل شود.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: امروز حوزه‌ها باید فقیه پرور، عالم به زمان و حجت برای مردم باشند، رهبری معظم نیز در همان مسیر امام راحل مشغول مدیریت جامعه هستند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: فراگیری علم تنها کافی نیست، علم نردبان است، علم ما را به عقل، به عدل، به محبت، به شهود و مانند آن می‌رساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سابق ستاد نماز استان یزد دار فانی را واع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین انصاری محلاتی در قم برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

در نشست هم‌اندیشی بانوان فرهیخته با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی موضوعات و پیشنهادهای اثرگذار و راهگشا در حوزه سیاستگذاری و اجرا مطرح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار امیدواری کرد که جلسات هم‌اندیشی به نتایج خوبی در حوزه تبلیغ و ساختارسازی فرهنگی منجر شود.

خبرگزاری دانا

هادی اوین گفت: کناره گیری آیت الله حائری از مرجعیت و دعوت به تبعیت از رهبر انقلاب منجر به عصبانیت مقتدی صدر شد.

خبرگزاری مهر

صالح‌آبادی تدوین سند راهبردی بانکداری اسلامی را از مهمترین برنامه‌های بانک مرکزی برشمرد و گفت: سند راهبردی بانکداری اسلامی به عنوان یکی از مطالبات مهم دولت از بانک مرکزی در حال تدوین است.

خبرگزاری دانا

گروه جهادی ابوتراب سیستان یکی از گروه‌های جهادی طلاب منطقه زابل است که در راستای ساماندهی بزرگترین معضل جامعه یعنی کارتن خوابی و اعتیاد در تلاش است تا این معضل اجتماعی را در زابل حذف کند.

خبرگزاری مهر

پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 می‌توانند از در دانشگاه ها ثبت نام کنند. کارنامه نهایی 15 شهریورماه 1401 منتشر می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اولین کتابش را در سال 1347 نوشته است و آخرین ان را همین روزها زیر چاپ دارد. علاوه بر این از او صدها مقاله در مطبوعات مختلف به چاپ رسیده است. تعداد این آثار آن قدر زیاد است که...

وب‌گاه تابناک

در جلسه شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری به عنوان دبیر شورای عالی، آیت‌الله جواد مروی به عنوان دبیر دوم این شورا و آیت‌الله علیرضا اعرافی به عنوان مدیرحوزه‌های علمیه سراسر کشور، به مدت 2 سال دیگر انتخاب شدند.

خبرگزاری مهر

قم - شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت الله حسینی بوشهری را به عنوان دبیر شورای عالی، آیت الله مروی را به عنوان دبیر دوم این شورا و آیت الله اعرافی را به عنوان مدیرحوزه‌های علمیه انتخاب کرد.