شنبه 29 اردیبهشت 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه الف

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری به عنوان دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت‌الله جواد مروی به عنوان دبیر دوم این شورا و آیت الله علیرضا اعرافی به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور به مدت دو سال دیگر انتخاب شدند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه اساتید و علمای بزرگی همچون مرحوم آیت‌الله ناصری، راه رسیدن به کمال و تعالی را به ما نشان می‌دهند، گفت: پیروی از راه علما، سرلوحه کار پلیس است.

وب‌گاه الف

حجت الاسلام خسروپناه رئیس شورای اندیشه‌ورز سازمان فرهنگی هنری و فرهنگسرای اندیشه برای درگذشت آیت‌الله ناصری استاد برجسته اخلاق پیام تسلیت صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم وارسته آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری، روز دوشنبه در مسجد جامع اصفهان برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ آیت‌الله مصطفوی زاده اول خرداد ماه 1315 شمسی در شهرستان قاین خراسان جنوبی بود. ایشان از خانواده‌ای اهل علم که خودش در این مورد نقل می‌کند:» مرحوم والد بر اثر مبارزاتی که با خاندان علم داشتند و حوزه علمیه قاین را احیا کردند و موقوفات آن را از تصرف خاندان علم بیرون آوردند، بر اثر مزاحمت‌های آن‌ها ناچار به مهاجرت به تهران شدند و ما در سال 1326...

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر فوری نوشت: هاشمی گلپایگانی گفت: کجای جشنواره فجر به جشنواره انقلاب می‌خورد؛ این سلبریتی‌هایی که اگر در خیابان حضور داشتند، گشت ارشاد به آنها تذکر می‌داد، خب پلیس اقتدار نشان دهد و در همان جشنواره فجر دستگیر کند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور در خبرگزاری تسنیم لوح «سفیر قرض‌الحسنه» کشور را به «مجید قلی زاده» مدیرعامل تسنیم اهدا کرد.

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب «شهاب دین» می‌گوید داستان اثرش را که 24 ساعت از زندگی آیت‌الله مرعشی نجفی است با تخیل شروع کرده است؛ زمان درگذشت ایشان و وقتی روح از بدنش مفارقت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین مجله علمی بین‌المللی به زبان انگلیسی در زمینه مطالعات بین‌رشته‌ای قرآن کریم با همکاری مشترک علمی دانشگاه شهید بهشتی و موسسه مطالعات معاصر اسلامی در لندن منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم با اشاره به جایگاه منبر در تربیت نفوس گفت: یک خطیب و سخنران باید مطالب علمی، عقلی و مستدل را با منطق روشن و بیان واضح برای مردم توضیح دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نیوز نوشت: رئیس شورای فقهی بانک مرکزی درباره خبر دروغ استخدام روحانیون در بانک ها، آن را مخلوق ذهن های بیمار خواند و گفت: استخدام 20 هزار روحانی برای 20 هزار شعبه بانکی یک شانتاژ رسانه ای است و مخلوق ذهن های بیمار است و مستند به اطلاعات درستی نیست.

خبرگزاری مهر

قم - سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خبر مربوط به استخدام 20 هزار ناظر شرعی را تکذیب کرد و گفت: حوزه علمیه در این زمینه برنامه ای ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روح مطهر آیت الله سید حسن سعادت‌مصطفوی به ملکوت اعلی پیوست.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانا

علی بحیرایی گفت: 35 هزار و 320 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان قرار دارند که از سال گذشته و با استقرار بستر امداد هوشمند؛ از منازل تمامی مددجویان بازدید صورت گرفت.

خبرگزاری دانا

مراسم تشییع و خاکسپاری حضرت آیت الله شیخ محمدعلی ناصری امروز یکشنبه ششم شهریورماه 1401 در حالی که قرار است از ساعت 9صبح انجام شود از ساعت ها قبل میدان احمدآباد شاهد حضور مردم برای شرکت در این تشییع است.