شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه فرارو

استاندار اصفهان اعلام کرد: روز یکشنبه ششم شهریور همزمان با آیین تشییع و تدفین آیت الله شیخ محمدعلی ناصری شهرستان‌های اصفهان و برخوار تعطیل خواهد بود.

وب‌گاه تابناک

استاندار اصفهان درپی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله شیخ محمدعلی ناصری، سه روز عزای عمومی در روزهای پنجم، ششم و هفتم شهریور در استان اصفهان اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج)، حوزه علمیه صاحب الزمان (عج)، حوزه علمیه نرجس خاتون (س)، مرکز دیجیتال حضرت، ولی عصر در دولت آباد و موسسه تحقیقات نجوم اسلامی از جمله مراکز دینی زیر نظر این استاده حوزه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «اعتماد» در گزارشی از از ابعاد جدید احتمالی طرح اعطای مجوز مشاوره به طلاب خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امروز چهارم شهریور چهل و سومین سالروز ترور مهدی عراقی و فرزندش حسام به دست عوامل گروهک تروریستی فرقان در سال 1358 است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «سید عمار حکیم»، رهبر این جریان در پیامی درگذشت آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: با تأسف فراوان خبر رحلت یکی آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری (رحمه الله علیه)، از چهره‌های شاخص حوزه علمیه اصفهان، را دریافت کردیم. آن مرحوم جایگاهی ویژه در علوم حوزوی و اخلاقی و نقشی پررنگ در عرصه اجتماعی داشت. ضمن تسلیت به بستگان و شاگردانش،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جهاددانشگاهی در پیامی رحلت عالم وارسته و معلم اخلاق، مرحوم آیت الله ناصری دولت آبادی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون اجرایی رییس جمهور عصر روز جمعه با حضور در ساختمان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اعضای این جامعه دیدار و گفت و گو کرد.

وب‌گاه الف

زمان و مکان مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله شیخ محمد علی ناصری عصر جمعه از طرف بیت آن مرحوم اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

زمان و مکان مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله شیخ محمد علی ناصری عصر جمعه از طرف بیت آن مرحوم اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جزئیات زمان و مکان مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله علی ناصری اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت الله ناصری از استادان برجسته اخلاق بودند که سال ها در مسجد کمرزرین شهر اصفهان به سخنرانی درمورد شخصیت امام عصر (عج) پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت مجتهد و استاد اخلاق پیامی ارسال کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی مرکز حوزه علمیه اصفهان به مناسبت درگذشت آیت‌الله ناصری پیامی صادر کرد. در ابتدای این پیام آمده است: این عالم ربانی، عارف برجسته و متقی، در عرصه دین، اخلاق، تربیت شاگردان برجسته و ترویج فرهنگ اتقلاب و مهدویت بدون فروگذاری از هیچگونه تلاشی، همواره در جهت نشر مهدویت و سبک زندگی اسلامی در بین مردم مجاهدت کرد. در ادامه این پیام با اشاره...

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه خراسان رضوی با تاکید بر رضایتمندی مردمی و تلاش های خوب دولت سیزدهم در راستای حل مشکلات کشور، گفتند: علاوه بر اینکه دولتمردان در کنار و بین مردم هستند، اما مهمترین شاخصه مردمی بودن دولت تلاش برای رفع مشکلات جامعه است.