شنبه 29 اردیبهشت 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری ایرنا

قم_ایرنا_ وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود به قم با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: گزارش مسوولان در خصوص مسائل کشور مهم است اما مهم این است که مردم از وضعیت زندگی خود راضی باشند، گاهی خرید یک کیلو میوه برای برخی خانواده‌ها دشوار است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: گزارش مسوولان در خصوص مسائل کشور مهم است اما مهم این است که مردم از وضعیت زندگی خود راضی باشند، گاهی خرید یک کیلو میوه برای برخی خانواده‌ها دشوار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تاریخچه یک‌سده «چاپ، نشر و مطبوعات ایران» در نوزدهمین قسمت برنامه تلویزیونی «برسد به دست فردا» مرور می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام‌والمسلمین حسین مومنی در برنامه «تکیه تسنیم» به مهمترین ویژگی اصحاب امام حسین (ع) در کربلا اشاره کرد و به توصیه لقمان حکیم به فرزندش پرداخت.

خبرگزاری دانا

اکنون نزدیک به یک قرن از حضور بانک در سیستم اقتصادی ایران می‌گذرد، اما نظام بانکی از آغاز تا امروز فراز و فرودهای فراوانی داشته است.

وب‌گاه فرارو

حجت الاسلام علیرضا مختاری گفت: در واقع مواد مخدر با جسم انسان پیوند می‌خورند و فرزند ناخلف اعتیاد زاده می‌شود و همانطور که فرایند اعتیاد به صورت تدریجی بوجود می‌آید، برای درمان اعتیاد از همین روش تدریجی استفاده می‌کنیم و با مهندسی معکوس اعتیاد به درمان اعتیاد میرسیم؛ همانگونه که مواد مخدر در یک فرایند چند ماهه و بلندمدت، جایگزین مخدر‌های درونی جسم می‌شود.

خبرگزاری دانا

نصراله شفیعی با بیان اینکه پیاده روی اربعین بزرگترین تجمع تاریخ شیعیان مسلمانان جهان است، گفت: هیچ یک از جریانهای غربی و معاند نمی توانند جلوی نهضت بزرگ اربعین را بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اربعین نامه؛ رهیافتی جامع به مفاهیم، تاریخ و آثار زیارت اربعین است که جامعه هدف و مخاطب این کتاب، دلباختگان مسیر حسینی (ع) و اربعین هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر قالیباف گفت: به هیچ عنوان هیچ گونه اطلاعاتی مبنی بر آرای نمایندگان از سیستم مجلس بیرون نرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازندگی در یادداشتی از عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم نوشت: ته‌مانده آنچه به ابراهیم رئیسی رسید، در حال از بین رفتن است و نباید تصور کرد این سرمایه به راحتی قابل ترمیم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازندگی در یادداشتی از عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم نوشت: آیا درست‌تر نبود که او در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری باصداقت به مردم می‌گفت که تصمیم به این جراحی اقتصادی دارد و این جراحی طبعا هزینه‌هایی هم دارد و قطعا این هزینه را مردم می‌پردازند؟!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آخرین شماره عصر اندیشه در 154 صفحه با آثار و گفتارهایی از علی ذوعلم، محمدرضا تاجیک، سیدجواد ورعی، سیدجواد حسینی، محسن اسماعیلی، رابرت کوهین و... منتشر شد. پرونده اصلی این شماره از عصر اندیشه به شهید بهشتی اختصاص دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی اظهار کردند: عالمی که از مردم جدا باشد نمی‌تواند مؤثر قرار بگیرد. روحانیت باید خود را از مردم جدا نکند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی گفتند: امروز بر علما لازم است در کنار مردم و با مردم بودن؛ عالمی که از مردم جدا باشد نمی‌تواند مؤثر قرار بگیرد. روحانیت باید خود را از مردم جدا نکند.