چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

کتاب صوم حاصل تحقیق و تقریر درس خارج فقه حضرت استاد آیه الله العظمی جوادی آملی بر اساس متن فقهی کتاب گرانسنگ «العروه الوثقی» است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان امروز به مناسبت هفتمین روز درگذشت حاج محمد یاغی ملقب به «ابوسلیم» معاون اجرایی حزب الله در حسینیه مقام «سیده خوله» (سلام الله علیها) در بعلبک برگزار می‌شود. حمله تروریستی کرمان را به ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در آغاز سخنانی امروز به ملت ایران و خانواده شهدای...

وب‌گاه الف

امام جمعه موقت تهران با اشاره به عملیات تروریستی در کرمان، گفت: خون مظلوم از جوشش نمی افتد. کودکان، نوجوانانی و بانوان چه گناهی داشتند؛ این خون ها از جوشش نمی افتد، انقدر می جوشد که انتقام خون مظلومان گرفته شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

قرار بود سه ماه دیگر فرزندش به دنیا بیاید، برای شرکت در مراسم راهی گلزار شهدای کرمان شد، چند قدمی از مادر و همسرش جلوتر حرکت می کرد که آن حادثه تلخ رخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن نوشت: رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از امامان جمعه خواسته به‌جای مسئولان وعده ندهند تا «با اشتباه ما مردم آن را به پای دین ننویسند. امامان جمعه در مشکلات کنار مردم باشند تا مردم احساس کنند در کنار آنها هستیم. آنان باید جایگاه خود را به‌گونه‌ای معرفی کنند که مردم بدانند که ما هم ممکن است اشتباه کنیم، زیرا ما معصوم نیستیم. اشتباه ما نباید پای دین نوشته شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران بیان کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش در صورت تأمین اعتبار، اسفندماه امسال و پیش از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت الاسلام والمسلمین حسین تهرانی میگوید: از اولین افرادی که امام برای تشکیل فقهای شورای نگهبان در نظر داشتند ایشان بود ولی ایشان این مسئولیت‌ها را نمی‌پذیرفت یعنی خدمت امام هم می‌رفت عرض می‌کرد که اگر شما امر را تکلیف کنید و نظرتان نظر مولوی باشد چشم، اطاعت می‌کنم ولی اگر نه به عنوان پیشنهاد ارشاد می‌کنید من دوست دارم کارهای علمی و طلبگی بکنم.

خبرگزاری تسنیم

مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید القدس حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یاران باوفایش شان با عنوان «کنفرانس شهدا و مدافعین قدس» در کراچی برگزار شد.