چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از شاگردان آیت الله حاج آقا مجتبی تهران خاطره ای از سخنان آیت الله سیستانی درباره او را بازگو کرده است که در ادامه خواهید خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خاطره ای جالب از سخنان آیت الله سیستانی درباره حاج آقامجتبی تهرانی که توسط یکی از شاگردان او نقل شده است را در ادامه بخوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن در گزارشی نوشت: آقای مصباح آن‌قدر زنده نماند تا جلوس ابراهیم رئیسی را بر کرسی ریاست‌جمهوری ببیند تا مراتب ارادت خود را به او بارها ابراز دارد و اکنون نیز نیست تا خود بر کرسی ریاست مجلس خبرگان رهبری بنشیند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکسی دیده نشده از آیت الله علامه محمدتقی مصباح یزدی، بمناسبت سومین سالگرد ارتحال او را مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله ایازی گفت: امامی که بنیانگذار انقلاب و اندیشه بوده و آراء وی هنوز در حوزه‌های حقوق و فقه زنده است، امروزه به شکل بسیار بدی مطرح می‌شود. هنوز هم که هنوز است، مباحثی مثل جایگاه مردم، آزادی، حق انتخاب، حقوق اقلیت‌ها و.. خوب بررسی نشده است. فقط مواردی انتخاب می‌شوند که جزء متشابهات هستند و بیشتر برای مشروعیت‌بخشی به خودشان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رییس دفتر سابق مرحوم آیت‌الله «مصباح یزدی» تاکید کرد که علامه مصباح با 5 هزار ساعت روشن‌گری توانست جریان انقلاب اسلامی را از «وضعیت خطر» در دوره دولت اصلاحات نجات دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام حسین انصاریان استاد حوزه علمیه و مفسر قرآن کریم طی سخنرانی در حسینیه هدایت اظهار داشت: مادر خیلی مورد احترام خداست! وی افزود: پیغمبر (ص) می‌فرمایند: زنی که بچه می‌زاید، اولین کسی که با زاییدن بچه به او چشم‌روشنی می‌دهد، خداست. انصاریان تصریح کرد: خداوند تمام گناهان گذشته مادر را با به‌دنیا آمدن فرزند می‌آمرزد. خدا به او تحفه و چشم‌روشنی...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

مراسم تقدیر از اساتید و پژوهشگران برتر حوزه مد و لباس کشور در فرهنگستان هنر تهران با حضور مسئولان و علاقه‌مندان این حوزه برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تعداد 1800 عنوان نشریه ایرانی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و سایر سازمان‌ها و مؤسسات از جمله حوزه علمیه و فرهنگستان علوم به سامانه مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام به نام ISC-JCR راه یافتند و ضریب تاثیر گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از کاشت 20 میلیون اصله نهال در ماه اول اجرای این طرح در سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

دوماه مانده به انتخابات مجلس، اگرچه احزاب نزدیک به سید محمد خاتمی دچار انفعال و بی‌عملی شده‌اند اما حلقه اطرافیان حسن روحانی و کارگزاران دولت وی مصمم به شرکت در انتخابات هستند

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت الاسلام و المسلمین ملکی میگوید: شهید صدوقی نیم ساعت به اذان از یک طرف خیابان عبور می کردند و پس از نماز از سوی دیگر خیابان عبور می کردند و با مردم و مغازه دارها گفت‌وگو می کردند و از احوالات آنها جویا می شدند. وقتی ایشان به مسجد می رسیدند همه مردم مغازه ها را می بستند و به نماز می رفتند. به گفته ایشان این رفتارها مرجعیت ساز است و متأسفانه کمتر دیده می شود.