چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دکتر گرجیان با تأکید بر اهمیت جایزه شهید صدر در انتقال علوم حوزوی به عرصه های جهانی گفت: باید به صراحت عرض کنم که در هیچ یک از جایزه های علمی کشور، کار نظریه پردازی در علوم انسانی و اسلامی و انتقال آنها به عرصه های بین الملل، مانند جایزه شهید صدر مورد توجه نبوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر حزب‌الله لبنان در پیامی به سومین کنگره بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی اظهار داشت: زنده‌نگه‌داشتن فکر ایشان نیست؛ خدمتی بزرگ به امت مشتاق اندیشه صاف و زلال او و به خصوص نسل‌های جوانی است که آن شخصیت بزرگ با روش و جریان معرفتی‌اش جذب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله ایازی در مصاحبه ای با عصرایران به تشریح نشست مشترک مجمع روحانیون مبارز و مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در حرم امام خمینی پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: خبر رسیده که «مجمعین» توپ را در زمین جبهه اصلاحات ایران انداخته و تمایلی برای نقش‌آفرینی در انتخابات خبرگان رهبری ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با توجه به اعلام موضع «مجمعتین» در انتخابات خبرگان رهبری باید منتظر تحرک و تصمیم‌گیری احزاب اصلاح طلب ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جمهوری اسلامی با انتقاد از رئیسی نوشت: آقای رئیس جمهور! بدون تعارف و کاملاً خیرخواهانه می‌گوئیم درست است که دشمن برای به انزوا کشاندن کشور تلاش می‌کند ولی متأسفانه عملکرد مسئولین ما بگونه‌ایست که دشمن را از هر اقدامی در این زمینه بی‌نیاز کرده است. عامل انزوا در داخل و خارج، عملکرد مسئولین است نه چیز دیگر.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: رئیس جمهور روز پنجشنبه هفتم دیماه جاری در اجلاس سالانه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای شهرها، ارائه آماری از وضعیت اقتصادی کشور و «شناسائی مؤدیان مالیاتی جدید بیش از مجموع تعداد مالیات دهندگان در گذشته» ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه اصولگرای جمهوری اسلامی در سرمقاله این روزنامه اظهارات ابراهیم رئیسی در اجلاس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را نقد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد در گزارشی به بازخوانی مفهوم رجل سیاسی و جای خالی زنان در نهادهای حاکمیتی به بهانه بیانات اخیر رهبرانقلاب پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاگرد امام در گفتگو با جماران گفت: رسانه ملی باید شخصیت و آراء و اندیشه‌های امام را ترویج کند و برای دنیای‌شان هم که شده و سفره‌ای که برای آن‌ها پهن شده باید این کار را انجام دهند. یعنی صرف‌نظر از این‌که این کار اثر معنوی دارد، برای دنیای‌شان هم خوب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احمد خاتمی روحانی حامی دولت ابراهیم رئیسی به حسن روحانی حمله کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن درصدد است تا انتخابات پیش‌رو را بی‌ارزش جلوه دهد، گفت: انتخابات امسال از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در حکم میثاق با ولایت و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، امام و شهیدان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم می‌گوید: این امکان وجود ندارد که مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات مجلس خبرگان لیست معتدل ارائه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این هفته کمیسیون‌های تخصصی مجلس پیشنهادات نمایندگان در لایحه بودجه 1403 کل کشور را بررسی می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به ابراهیم رئیسی نوشت: در سیاست خارجی که رو به شرق داشتی، برادر پوتین هم از نتانیاهو دفاع کرد هم در مورد جزایر سه گانه در کنار دیگران بود.

خبرگزاری تسنیم

چاپ یازدهم کتاب «نظام اخلاقی اسلام (تفسیر سوره مبارکه حجرات)» اثر آیت الله جعفر سبحانی منتشر شد.