شنبه 9 تیر 1403

خاطرات مترجم ارتش امریکا که مدافع حرم شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
خاطرات مترجم ارتش امریکا که مدافع حرم شد

کتاب «ابوباران»، روایتی از خاطرات مصطفی نجیب، جانشین فرماند شهید و بنیانگذار تیپ فاطمیون سه‌شنبه 15 مهر در سالن سوره حوزه هنری رونمایی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این کتاب که به قلم زهرا سادات ثابتی نگارش و به همت انتشارات خط مقدم، راهی بازار نشر شده، خاطرات شهید مصطفی نجیب، دفتردار شهید علیرضا توسلی معروف به «ابوحامد» فرمانده و بنیانگذار تیپ فاطمیون را روایت می‌کند.

در بخش ابتدایی این کتاب می‌خوانید: «من در ایران به دنیا آمدم؛ اسفند 1362؛ اما یک ایرانی محسوب نمی‌شدم. پدر و مادرم بیش از چهل سال پیشتر، از افغانستان به ایران مهاجرت کرده بودند؛ اما آن‌ها هم ایرانی شناخته نمی‌شدند...» انتشارات خط مقدم جدیدترین عنوان خود را در شمارگان یک‌هزار نسخه و قطع رقعی، به بهای 44هزار تومان روانه بازار نشر کرده است. این مراسم روز سه شنبه، 15 مهر از ساعت 15:30 الی 18 در سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، با سخنرانی سردار محمدرضا فلاح‌زاده؛ معاون هماهنگ‌کنند نیروی قدس سپاه، دکتر سیدعباس صالحی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آقای محمدمهدی دادمان؛ ریاست حوز هنری و آقای مرتضی سرهنگی؛ مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت و با حضور جمعی از نویسندگان و فعالان فرهنگ و کتاب برگزار می‌شود. انتهای پیام /