یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ معتقد است که بنیامین نتانیاهو به دلیل شکست در توقف حماس در 7 اکتبر «به‌درستی» مورد انتقاد قرار گرفته است و می‌گوید «عده‌ای از افراد بسیار خوب» وجود دارند که می‌توانند سمت نتانیاهو را بگیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در آستانه روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری نشست متفاوتی در ساختمان شورای نگهبان برگزار شد و این بار معلمان و فرهنگیان به این نهاد عالی حقوقی آمدند و ضمن دیدار با طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند. آن‌ها که از ناظران انتخاباتی شهر تهران بودند، ابتکارات و خلاقیت‌هایی را که برای آشنایی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز در نوزدهمین نشست ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی پدیده گرد و غبار که با حضور سرتیپ مجید فخری - رئیس سازمان جغرافیای نیرو‌های مسلح - و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد، اظهارکرد: حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌هاست. ما باید از موازی‌کاری در این زمینه پرهیز کنیم و هر آنچه...

وب‌گاه الف

حجت الاسلام منتظری به اعتراضات اخیر در دانشگاه‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با صرف هزینه‌های بسیار و آمریکا با اتخاذ سیاستهای پنهانش نتوانسته اند، اعتراضات و موج بیداری در میان دانشجویان در حمایت از مردم غزه را سرکوب کنند، موجی که سرمنشأ آن انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طحان‌نظیف گفت: حدود 300 هزار نفر از اقشار مختلف مردم عضو شبکه نظارتی انتخابات هستند که ارتباط استخدامی با شورای نگهبان ندارند و بسیاری از آنها فرهنگیان هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه الجزیره قطر تصاویری از تاکتیک‌های موفق شاخه نظامی حماس در نبرد زمینی با ارتش اشغالگر منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

با وجود ادامه حمله به کشتی‌های تجاری در دریای سرخ، مذاکرات خاورمیانه و امیدواری به برقراری آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی سبب شد قیمت‌های نفت روز سه‌شنبه (11 اردیبهشت‌ماه) پس از کاهش در معامله‌های روز گذشته ثبیت شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ در ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی، ساعاتی پیش ساختمان مرکزی دانشگاه کلمبیا واقع در نیویورک به تصرف کامل دانشجویان معترض در آمد. در هفته گذشته همزمان با گذشت 200 روز از نبرد طوفان الاقصی، دانشگاه‌های ایالت متحده آمریکا صحنه خیزش و اعتراض سراسری دانشجویان و اساتید آمریکایی است. بیانیه ائتلاف دانشجویان دانشگاه کلمبیا بدین شرح است: دانشجویان پس از امتناع...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس آمار وزارت دادگستری فرانسه، ازدحام بیش از حد زندان‌ها در فرانسه همچنان به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد و تا اول آوریل 2024 تعداد چهار هزار و 370 زندانی بیشتر از سال قبل است.

خبرگزاری تسنیم

کتاب 'سیطره"، نوشته کیانوش گلزار راغب از نفوذ نادر کیانی به حزب کومله برای سومین‌بار بازچاپ شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع عبری از لغو نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی که قرار بود امروز برگزار شود، خبر دادند.

وب‌گاه الف

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به انتقاد از تغییر نام این باشگاه پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

روند تجمعات حمایتی دانشجویان دانشگاه‌های ایران از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین در سراسر کشور ادامه دارد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی مس رفسنجان درباره فسخ قرارداد با مدافع عراقی تیمش توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نادر مهدوی یکی از شهدای جنگ ایران با آمریکاست که چندسال پیش به‌عنوان شهید شاخص سال معرفی شد و شباهت‌هایی با حاج‌قاسم سلیمانی، دیگر شهید مبارزه با آمریکا دارد. مهدوی، فرمانده نیروهای مقابله به مثل ایران در خلیج فارس بوده که وظیفه اصلی‌شان، ناامن‌کردن خلیج‌فارس برای عراق، حامیانش و آمریکا بوده است.