دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

خبرگزاری مهر

یک کارشناس رسانه گفت: دیدار اخیر وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضدانقلاب مشخص کرد که رسانه‌های معاند در صف مقدم دشمنی با مردم و منافع ما قرار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصانیوز: دادستان کل کشور گفت: برخی از فرار مغزها سخن می‌گویند، اگر این سخن درست است، پس چه کسانی سایت‌های هسته‌ای ما را اداره می کنند؟

وب‌گاه فرارو

موج پیش بینی‌های تاریک برای اقتصاد جهانی که در اوایل سال جاری پدیدار شد و عمدتا از تحلیل‌های آماری مبتنی بر داده‌های گذشته ناشی می‌شد. با این وجود، چنین تحلیل‌هایی به اندازه کافی تاثیر و میراث پاندمی کووید - 19 را در نظر نگرفته بودند. با تقویت دلار امریکا نرخ‌های بهره بالاتر ایالات متحده صادرات سایر اقتصاد‌ها را تحریک می‌کند. این امر باعث می‌شود که احتمال وقوع رکود جهانی در عرصه اقتصاد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رهبر معظم انقلاب چندین سال است که بر موضوع اهمیت عدم وابستگی به ارز خارجی تاکید دارند. ایشان در اولین روز از سال جاری هم طی سخنانی در حرم مطهر رضوی به موضوع وابستگی اقتصاد کشور به دلار به عنوان یکی از نقاط ضعف اشاره کردند و فرمودند که برخی کشور‌هایی که مورد تحریم غرب قرار گرفتند با قطع وابستگی خود به دلار و کار کردن با پول‌های محلی، وضع بهتری پیدا...

وب‌گاه گسترش

دادستان کل کشور گفت: برخی از فرار مغزها سخن می‌گویند، اگر این سخن درست است، پس چه کسانی سایت‌های هسته‌ای ما را اداره می کنند؟ موشک‌های قدرتمند بومی ایرانی به دست چه کسانی ساخته می شود و پیشرفت‌ها و امکانات فنی، عمرانی و رفاهی که در کشور ایجاد شده، به دست چه کسانی حاصل شده است؟ تمام پیشرفت‌های کشور، به دست همین جوانان تحصیلکرده و توانمند ایرانی به دست آمده و ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

کتاب «وقتی حیات خواب بود» نوشته الهه طاهریان توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فداحسین مالکی درباره سفر نظارتی تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به عراق گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای تهیه گزارش نظارتی از اقدامات انجام شده در جهت برگزاری بهتر اربعین حسینی (ع)، عازم عراق شدند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: علاوه بر اقدامات ارزنده‌ای که ارکان مختلف دولت در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات اعزامی مجلس شورای اسلامی به عراق از بکارگیری 1800 اتوبوس برای بازگشت زائران از مرز مهران به کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حمایت اکثر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کار را برای ادامه حضور رضا درویش راحت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: حمایت اکثر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کار را برای ادامه حضور رضا درویش راحت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خب این اولین بار نیست که یکی از جدی ترین منتسبان و منتصبان قالیباف به عربستان حمله می کند. این بار البته خیلی جدی تر از گذشته.

خبرگزاری اکو نیوز