دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

خبرگزاری دانشجو

معاون وزیر محیط زیست کشور عراق گفت: به دنبال سفر هیئت ایرانی به عراق مقرر شد در 4 استان عراق و 2 استان ایران عملیات مهار گرد و غبار آغاز شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پیامی قهرمانی افتخارآفرین تیم ملی دختران و نایب قهرمانی تیم ملی پسران کشورمان در پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو نونهالان آسیا در لبنان را تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

منابع فلسطینی از ادامه عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری طی 24 ساعت اخیر خبر می‌دهند.

وب‌گاه ورزش سه

جیدون سانچو، ستاره منچستریونایتد، راهی برای ترک این باشگاه دارد و آن هم بازگشت به بروسیا دورتموند است.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه الاتحاد در اقدامی عجیب بازیکن تازه وارد خود را در لیست فروش گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رقابت‌های باشگاهی هندبال پس از برگزاری دیدارهای هفته دوم تعطیل شد.

وب‌گاه عصر ایران

تامیر پاردو: در کرانه باختری یک دولت آپارتاید وجود دارد. در سرزمینی که دو نفر تحت دو نظام حقوقی متفاوت مورد قضاوت قرار می‌گیرند، این یک دولت آپارتاید است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد، دادستان کل کشور، در مراسم گلباران مزار شهدای یوم الله 17 شهریورکه با حضور اقشارمختلف مردم برگزار شد، با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران و شان و جایگاه شهیدان اظهار داشت: شهدای گرانقدر 17 شهریور در دوران خفقان رژیم پهلوی ایستادند و جان خویش را در راه دین فدا کردند. وی افزود: قیام 17 شهریور، سد شکن بود و در مسیر مبارزه...

وب‌گاه مشرق نیوز

منافقین در کانادا در سالهای گذشته اقدام به تاسیس چند سازمان و انجمن در پوشش خیریه، فرهنگی و ورزشی کرده که در واقع بازوی جذب و اقدامات گروهک در کانادا به حساب می آید.

وب‌گاه عصر ایران

اگر در روز‌ها و ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا، تغییری جدی در جبهه‌های جنگ اوکراین، به طور خاص به نفعِ روسیه رخ دهد، این موضوع ضربه‌ای مهلک به دموکرات‌ها و سیاست بایدن در قالب جنگ اوکراین خواهد بود و می‌تواند اهرم موثری را در اختیار حزب جمهوری‌خواه و سیاستمداران سرشناس آن نظیر ترامپ دال بر این مساله قرار دهد که اساسا سیاست بایدن در رابطه با جنگ اوکراین ناکارآمد...

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: حماسه اربعین در شرایط بهتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با افزایش تنش‌ها میان جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان و آرایش نظامی شکل گرفته در مرز‌های دوکشور، منطقه قفقاز جنوبی و بازیگران اثرگذار بر تحولات آن، این رویداد‌ها را با تمرکز بالا مورد رصد قرار می‌دهند. مناقشه میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان، نزاعی تازه در عرصه روابط بین‌الملل محسوب نمی‌شود و این دو کشور از زمان فروپاشی شوروی سابق برسر...

خبرگزاری مهر

معاون وزیر محیط زیست کشور عراق گفت: به دنبال سفر هیئت ایرانی به عراق مقرر شد در 4 استان عراق و 2 استان ایران عملیات مهار گرد و غبار آغاز شود.

وب‌گاه عصر ایران

عکسی از داماد حداد عادل در راهپیمایی امسال اربعین در عراق را که مشغول استراحت است می بینید.