دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر محیط زیست کشور عراق درباره اجرا شدن پروژه پایلوت گرد و غبار گفت: به دنبال سفر هیئت ایرانی به عراق مقرر شد در 4 استان عراق و 2 استان ایران عملیات اجرایی شروع شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فشار‌های همه جانبه دولت و دادگاه آلبانی علیه گروهک تروریستی منافقین در این کشور و دست رد دولت فرانسه به سینه منافقین برای انتقال بخشی از نیرو‌های خود به مقری در فرانسه، مقامات ارشد منافقین را وادار به انتقال اعضا به کانادا کرده است. از همین رو مسئول این گروهک در کانادا درحال آماده سازی مقدمات انتقال لیست شماره 1 به کانادا هستند. لیستی که البته به...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی پرتغالی النصر به دنبال آوردن همه بازیکنانش خارجی‌اش به تهران برای رویارویی آسیایی با پرسپولیس است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سه بازیکن فوتسال ایران که در اسپانیا به میدان می‌روند، در اردوی تیم ملی در تورنمنت برزیل حضور خواهند داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون ارزی اسبق بانک مرکزی گفت: تخصیص ارز اربعین به صورت دینار موجب شد اربعین امسال نقش واسطه‌ها و دلالان بازار ارز بسیار کمرنگ‌تر از سال‌های گذشته شود و تامین ارز برای زوار تسهیل شود.

خبرگزاری تسنیم

استاد اقتصاد گفت: ابتکار عمل بانک مرکزی در ایام اربعین حسینی توانست مانع ایجاد هیجانات کاذب در بازار ارز شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور در پیامی قهرمانی افتخارآفرین تیم ملی دختران و نایب قهرمانی تیم ملی پسران کشورمان در پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو نونهالان آسیا در لبنان را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «ولید کیلانی» مسئول بخش اطلاع رسانی جنبش حماس در لبنان اعلام کرد که دست‌های پنهان و نقشه‌های خارجی در پشت تحولات اردوگاه عین الحلوه متعلق به آوارگان فلسطینی وجود دارد تا امنیت این منطقه را برهم زنند. وی اضافه کرد: اردوگاه عین الحلوه مرکز اصلی آوارگان فلسطینی در لبنان و یکی از 12 اردوگاه موجود در این کشور به شمار می‌رود. این...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نیرو‌های مسلح این کشور موفق شدند یک عملیات ویژه در حومه‌های ادلب و حماه را با همکاری نیرو‌های هوافضای روسیه انجام دهند. بر اساس این گزارش، نیرو‌های مسلح سوریه طی چند روز یک عملیات منحصربه فرد در واکنش به اقدامات گروهک‌های تروریست و ناامن کردن منطقه در محور الملاجه واقع در حومه...

وب‌گاه مشرق نیوز

یک مقام عربستانی مدعی شد ریخت و پاش باشگاه النصر برای جذب رونالدو در کمتر از 8 ماه جبران شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی دختران و نائب قهرمانی تیم ملی پسران کشور را در پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو نونهالان آسیا در لبنان تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم

سه بازیکن فوتسال ایران که در اسپانیا به میدان می‌روند، در اردوی تیم ملی در تورنمنت برزیل حضور خواهند داشت.

وب‌گاه گسترش

سرمربی پرتغالی النصر به مدیران باشگاه اعلام کرده است که با هر 8 بازیکن خارجی تیم به تهران برای دیدار با پرسپولیس پرواز خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران در برخی استان‌ها، وزش باد شدید و گرد و خاک در مناطق مستعد و کاهش دما تا 6 درجه سانتیگراد در نوار شمالی کشور خبر داد.