یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع مطلع عراقی گفت: دولت اقلیم کردستان عراق عملاً اقدامات مربوط به دور کردن احزاب معارض ایرانی مستقر در اقلیم کردستان در نوار مرزی ایران را آغاز کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع مطلع عراقی از موافقت گروه‌هک‌های تجزیه‌طلب با درخواست دولت اقلیم کردستان عراق برای خلع سلاح و ترک مرزها خبر داد.

وب‌گاه الف

علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور که به منظور شرکت در چهل و پنجمین اجلاس کمیته میراث جهانی یونسکو در ریاض عربستان سعودی حضور دارد، با «لازار آسومو» رئیس مرکز میراث جهانی یونسکو و سفرای کشورهای مختلف در یونسکو دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اتفاقات رخ داده در فوتبال کشورمان تنها پس از چهار هفته از آغاز لیگ باعث شده تا بدون اغراق فوتبال در ایران را متمایز با همه دنیا بدانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک روزنامه لبنانی نوشت: به احتمال زیاد یک هیئت عالی‌رتبه سوری به زودی به پایتخت چین سفر خواهد کرد تا با مقامات چینی دیدارهایی در سطح عالی داشته باشد. یک روزنامه لبنانی نوشت: به احتمال زیاد یک هیئت عالی‌رتبه سوری به زودی به پایتخت چین سفر خواهد کرد تا با مقامات چینی دیدارهایی در سطح عالی داشته باشد. به گزارش عرشه آنلاین، چند روز پس از اعلام کریدور اقتصادی در نشست گروه 20 در دهلی نو که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پکن روز جمعه دو شرکت تسلیحاتی بزرگ آمریکا را به لیست تحریم‌های خود اضافه کرد.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 23 سنت معادل 0.25 درصد افزایش به 93 دلار و 93 سنت رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان روز‌های 25 تا 28 شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود. بر اساس برنامه اعلامی، مسابقات اوزان 61، 70، 86 و 125 کیلوگرم روز‌های 25 و 26 شهریور، مسابقات اوزان 79، 92، 57 و 74 کیلوگرم روز‌های 26 و 27 شهریور و مسابقات اوزان 65 و 97 کیلوگرم نیز روز‌های دوشنبه و سه شنبه 27 و 28 شهریورماه برگزار می‌شود. نتایج قرعه...

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم جدید پرسپولیس شب گذشته از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد تهران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی امروز و فردا (25 و 26 شهریور) اهواز با دمای 43 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای 5 و 6 درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده و وزش باد در برخی استان‌ها همچنین وزش باد و کاهش دما در نقاط مختلف کشور خبر داد. وضعیت هواشناسی در اکثر استان های کشور داده شده است. اخبار هواشناسی امروز توسط سازمان هواشناسی منتشر شد. سازمان هواشناسی از تشدید سامانه بارشی در استان ها خبر داد. هشدار هواشناسی امروز برای بارش باران و باد در نقاط اغلب کشور است. به گزارش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران گفت:: طی سه روز آینده خلیج فارس و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مامون مخصوصاً قید کرده بود که حضرت رضا را از شهرهای شیعه نشین عبور ندهند و وقتی که این گروه را وارد مرو می‌کنند، حضرت رضا را از آن گروه و مردم جدا کنند.

وب‌گاه فرارو

آخرین جلسه تمرینی دو تیم پرسپولیس و النصر عربستان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاره تیم ملی برزیل در عربستان آغازی طوفانی داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کریس رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر مثل سایر بازیکنان هفته پیش به اردوی تیم ملی کشورش رفت.