پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در اهمیت فرقه رجوی برای آمریکا همین بس که در سال 2003، دولت بوش پیشنهاد ایران مبنی بر تحویل رهبران مجاهدین خلق در عراق در ازای تحویل اعضای شورای نظامی القاعده و بستگان اسامه بن لادن که هنگام فرار از افغانستان پس از 11سپتامبر 2001توسط ایران دستگیر شده بودند را رد کرد.

وب‌گاه فرارو

برخی افراط‌گرایی (Extremism) را با اصولگرایی (Fundamentalism) یکی می‌پندارند. اما در مفهوم یکی نیستند، اصولگرایی به معنای بازگشت به اصولی است که معرف یا اساس یک ایدئولوژی باشد، اما افراط‌گری یعنی دفاع تیز و تند از دیدگاه‌هایی که بنیاد چندانی ندارد یا کنش‌های خشن و تیز در برابر هرگونه نقد و اصلاحگری خیرخواهانه.

خبرگزاری مهر

زاهدان - سال گذشته 6 هزار و 860 کیلوگرم هنر ساخته دست زنان و مردان سیستان وبلوچستان در حوزه صنایع دستی به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شد.

خبرگزاری مهر

بررسی ها نشان می دهد که مستاجران همچنان در گرداب اجاره بها به سر می برند و قیمت خانه پس از یک هفته سیر نزولی دوباره صعودی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، امروز (یکشنبه، 25 ژوئن) با صدور بیانیه‌ای، اقدام هفته پیش شهرک‌نشینان صهیونیست در هتک حرمت قرآن کریم و سوزاندن نسخه‌هایی از کتاب آسمانی مسلمانان در فلسطین را به شدت محکوم کرد. الازهر، همچنین حمله به ساکنان بی‌گناه فلسطینی در چند روستا در کرانه باختری و سرقت اموال آن‌ها به دست شهرک‌نشینان صهیونیست را محکوم و اعلام کرد: ارتکاب چنین جنایاتی از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام روزنامه البیان امارات، احمد نوراللهی رسما با الوحده قرارداد امضا کرده است و در فصل جدید لیگ امارات با پیراهن این تیم به میدان می‌رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: 4 باشگاه لیگ برتری سقف بودجه را رعایت نمی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از جوی آرام در غالب نقاط کشور، رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی مناطق خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المعلومه، با وجود آنکه آمریکا با اعطای سلاح به عراق مخالفت می‌کند، اما اخیراً با فروش سلاح به اقلیم کردستان عراق در توافقی به دور از چشمان دولت بغداد و در تضاد با قوانین بین المللی و عرف‌های دیپلماتیک، موافقت کرده است. «جاسم الموسوی» یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد: تصمیم آمریکا مبنی بر مسلح کردن نیرو‌های پیشمرگ و فروش سلاح‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با توافق صورت گرفته با معاون وزیر کشور عراق و با توجه به نیاز این کشور برای ورود ناوگان ایرانی به منظور جابه جایی زائرین در محورهای تعریف شده، آمادگی این وجود دارد تا با هماهنگی سفارت نسبت به تأمین ناوگان مورد نیاز اقدام شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق اعلام روزنامه البیان امارات، احمد نوراللهی رسما با الوحده قرارداد امضا کرده است و در فصل جدید لیگ امارات با پیراهن این تیم به میدان می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، وزارت خارجه یمن وابسته به دولت نجات ملی این کشور با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اقدامات رژیم صهیونیستی در حمایت از شهرک نشینان صهیونیست و هتک حرکت به قرآن کریم محکوم است. در این بیانیه آمده است: چنین جنایتی، احساسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان در سراسر جهان را خدشه دار کرده است. دشمن صهیونیستی با دست زدن به چنین تجاوزاتی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاره تیم ملی کشورمان در لیست خریدهای تابستانی منچستر یونایتد قرار گرفت.