جمعه 28 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه عرشه آنلاین

مذاکرات برجامی ایران با غرب چرا به نتیجه نمی رسد؟ اختلاف ایران و آمریکا بر سر چیست؟ بعد از کناره گیری رابرت مالی نماینده آمریکا در مذاکرات با ایران حالا خبر رسیده که مذاکرات به دلیل اختلاف بر سر مسئله تبادل زندانیان ایران و آمریکا متوقف شد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

بزرگترین اجتماع مسلمانان جهان امروز (جمعه) در سرزمین منا پایان یافت. حجاج پس از سه روز بیتوته در منا، از ظهر امروز خروج از این سرزمین را آغاز کرده و راهی مکه‌مکرمه شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: صفوح النعمانی، عکاس فقید لبنانی مجموعه عکس‌های نادری از کعبه و مسجد الحرام در دهه 30 شمسی به تصویر کشیده است که به پیش از دوره توسعه مسجد الحرام تعلق دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: رئیس‌جمهور به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای کرمان و همچنین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: ششمین نشست کمیته بین الملل خانه احزاب ایران درراستای بهره مندی از دیدگاه ها ونکته نظرات احزاب مختلف در محل حزب موتلفه اسلامی تشکیل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور فرانسه که نشست اتحادیه اروپا را برای شرکت در یک جلسه امنیتی در پاریس پیرامون اعتراضات اخیر در این کشور نیمه کاره گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - عباس اسمعیلی مدیرکل حج و زیارت مازندران با ارسال فیلم اختصاصی از کشور عربستان برای خبرگزاری ایرنا، آخرین وضعیت حجاج این استان در سرزمین وحی را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور فرانسه که نشست اتحادیه اروپا را برای شرکت در یک جلسه امنیتی در پاریس پیرامون اعتراضات اخیر در این کشور نیمه کاره رها کرد و به کشورش بازگشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

«جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان» از 12 تا 14 تیرماه جاری در این شهر برگزار خواهد شد. در نشست خبری جشنواره، برنامه‌های این رویداد اعلام و مهمانان ویژه آن معرفی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت خارجه سوئد اعلام کرده که به طور جدی با هرگونه اقدام ضداسلامی مخالف است و دولت سوئد نیز عزم آن را دارد که درباره اقدام فرد مذکور در به آتش کشیدن قرآن کریم، تحقیقاتی را بر اساس قانون جرایم نژادپرستانه انجام دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خارجه سوئد با ارسال پیامی برای سفارت عراق در استکهلم از حادثه اخیر در زمینه به آتش کشیدن قرآن کریم، عمیقا ابراز تاسف کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی: آقای خلخالی هم یک کارهای مثبتی انجام داد، ولی اعدام‌هایی انجام داد که امام او را هم کنار گذاشتند، ولی کارهای اولیه‌ای که انجام داد، انصافاً کار او بود که توانست انجام بدهد، ولی یک مقدار در یکی از جریانات امام متوجه شدند تعدادی افراد بی‌حساب اعدام شدند و به همین دلیل او را کنار گذاشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در روز عید قربان با نمایندگان مجلس و سایر همکارانش در مجتمع ریاست جمهوری در آنکارا بسکتبال بازی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: تجمع مردمی - دانشجویی اعتراضی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد در مقابل سفارت این کشور در تهران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امام جمعه قم گفت: سران کشورهای اسلامی جنایت توهین به قرآن را محکوم کرده و در روابطشان با سوئد تجدید نظر کنند.