جمعه 28 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه گسترش

بازیکنان عراقی قبل از آغاز بازی دو تیم فوتبال الشرطه و القاسم در لیگ فوتبال عراق اینگونه نسبت به توهین صورت گرفته به قرآن، واکنش نشان دادند.

وب‌گاه گسترش

مشاور امنیت ملی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه تلویزیونی تاکید کرد، از آنجا که گفت‌وگوها میان تهران و واشنگتن به دنبال کاهش تنش‌ها بوده است، اسرائیل به حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران نزدیک نشده است.

خبرگزاری دانشجو

یکی از اعضای جدا شده از گروهک منافقین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو با اشاره به برخوردهای انجام شده این گروهک تروریست با اعضای خود گفت: در اردوگاه‌های منافقین حتی نمی‌توانستیم رادیو گوش کنیم، گروهک منافقین در آلبانی باید نابود شود. وی افزود: درحالی که تنها دو ماه از خدمت سربازی ام باقی مانده بود، اسیر منافقان شدم. 17 سال از عمر خود را در مقر گروهک منافقین گذراندم و هیچ راه ارتباطی...

وب‌گاه عصر ایران

مسئولان مشهد و البته فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید پاسخ این پرسش را بدهند که چطور یکی، دو روز قبل در جریان مراسم عید قربان، جشنی به اسم «جشن محفلی‌ها» در ورزشگاه امام رضا با حضور پرشور خانواده‌ها برگزار می‌شود و کسی نگران زیرساخت نیست؛ ولی برای فوتبال، اسم این ورزشگاه خط می‌خورد؟

خبرگزاری تسنیم

بازیکنان دو تیم لیگ برتر فوتبال عراق و داوران این مسابقه، هتک حرمت قرآن کریم را محکوم کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایالات متحده آمریکا روز جمعه با رای اکثریت 193 کشور عضو یونسکو بار دیگر به عنوان یکی از اعضای سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد پذیرفته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران ورزشی نوشت: حجت کریمی که کارش را با پروژه حذف از آسیا شروع کرد، حالا به نقطه‌ای رسیده که از اراذل و اوباش در تمرین استقلال استقبال می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمیسیون بازار اوراق بهادار پرتغال، عرضه کوفینا، یکی از شرکت‌های رسانه‌ای اصلی پرتغال را به دلیل گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر سرمایه‌گذاری کریستیانو رونالدو در این شرکت، به حالت تعلیق درآورد.

وب‌گاه عصر ایران

می‌بینید که داعش و القاعده و طالبان هیچ مزاحمتی برای اسرائیل که در قلب منطقه اسلامی حضور دارد فراهم نمی‌کنند و صهیونیست‌ها هم کاملاً هوای آنها را دارند بطوری که حتی مجروحین و مصدومین آنها را در بیمارستان‌های تل‌آویو معالجه می‌کنند. در همین قرآن سوزی اخیر، چند روز قبل از واقعه، اخبار صدور مجوز این اهانت منتشر شده بود و همه می‌دانستند که قرار است چنین جسارتی صورت بگیرد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرکل گمرکات استان اصفهان از رشد 41 درصدی گمرکات استان در سه ماهه ابتدای امسال خبرداد و گفت: طی این مدت بالغ بر 448 میلیون دلار کالا از طریق پنج مبدا گمرکی استان صادر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تاکفوسا کوبو پیشنهاد 160 میلیون دلاری عربستانی‌ها رد کرد و ترجیح داد تا در لالیگای اسپانیا بماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه‌های ترکیه کلیپی از حضور رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری این کشور در مسابقه بسکتبال در سومین روز عید قربان منتشر کردند که حسابی سوژه شده است.

وب‌گاه فرارو

اداره اطلاعات انرژی آمریکا کل درآمد نفتی ایران در 5 ماهه نخست سال جاری میلادی را 19 میلیارد دلار برآورد کرده است. این رقم معادل 6.5 درصد از کل درآمد نفتی اوپک در این دوره بوده است.