پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سمانیوز، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که استفاده از پهپاد‌ها از سوی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، آغازی بر پایان عمر موجودیت این رژیم و شکست آن در برابر مقاومت به شمار می‌رود. در ادامه این بیانیه آمده است: خیابان‌های کرانه باختری امروز به مثابه بمب‌هایی در برابر اشغالگران رژیم صهیونیستی عمل می‌کند. در...

خبرگزاری مهر

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه روز شنبه 3 تیرماه آخرین کاروان حجاج ایرانی وارد عربستان شدند، گزارشی را درباره عملیات حج امسال ارائه کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاره تیم ملی کشورمان در لیست خرید‌های تابستانی منچستر یونایتد قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «آخرین روز‌های جنگ»؛ خاطرات واقعی زنی است از قلب جنگ 33 روزه اسرائیل و حزب الله که به زودی توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر می‌شود.

وب‌گاه فرارو

طبق اعلام روزنامه البیان امارات، احمد نوراللهی رسما با الوحده قرارداد امضا کرده است و در فصل جدید لیگ امارات با پیراهن این تیم به میدان می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

لیگ عربستان در حال متحول کردن دنیای فوتبال است. تمام هزینه‌های گزاف و حرکات غیر قابل پیش‌بینی آنها در چهارچوب برنامه‌ای برای میزبانی جام جهانی 2034 است. قرارداد با کریستیانو اولین گام عربستانی‌ها برای شروع پروژه عظیم خود بود.

خبرگزاری مهر

مشاور رئیس سازمان سنجش با اشاره به اینکه برای کنکور الکترونیکی دستگاهی با ساختار عملکردی تبلت طراحی شده است، گفت: در این شیوه، داوطلب در هر لحظه تنها یک سوال راخواهد دید.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهم‌ترین هدف سفر چند روزه حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به 4 کشور عربی منطقه خلیج فارس افزایش روابط دوجانبه است که بر اساس مدل سیاست خارجی «متوازن» توسط دولت سیزدهم دنبال می‌شود؛ سیاستی که می‌تواند نظریه «موازنه مثبت» ایران در غرب آسیا را تقویت کند. شاید یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های سیاست خارجی دولت سیزدهم حرکت بر ریل «توازن مثبت» برای جلب...

وب‌گاه ورزش سه

کریس رونالدو به لطف قرارداد گزاف با النصر عربستان پردرآمدترین ورزشکار فعلی دنیاست و پس ار او بنزما و کانته قرار دارند

وب‌گاه مشرق نیوز

الهلال علاوه بر اینکه می‌خواهد مبلغ 30 میلیون یورو برای دریافت رضایتنامه طارمی به پورتو پرداخت کند، دستمزدی نجومی هم برای مهدی در نظر گرفته است.

خبرگزاری مهر

نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از برگزاری اردو پس از مسابقات قهرمانی جهان در ریاض و همچنین اعزام ملی‌پوشان به بازی‌های آسیایی هانگژو از عربستان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات نوشت: برخی افراط‌گرایی (Extremism) را با اصولگرایی (Fundamentalism) یکی می‌پندارند. اما در مفهوم یکی نیستند، اصولگرایی به معنای بازگشت به اصولی است که معرف یا اساس یک ایدئولوژی باشد اما افراط‌گری یعنی دفاع تیز و تند از دیدگاه‌هایی که بنیاد چندانی ندارد یا کنش‌های خشن و تیز در برابر هرگونه نقد و اصلاحگری خیرخواهانه.