جمعه 28 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه خبر آنلاین

جمهوری اسلامی نوشت: به قرآن سوزی در سوئد، که روز چهارشنبه گذشته و با مجوز دولت این کشور صورت گرفت، نباید به عنوان یک رویداد تصادفی یا آنطور که در بعضی اظهار نظرها و تحلیل‌ها آمده، در واکنش به عملکردهای افراطیون و تکفیری‌هائی از قبیل داعش و القاعده و طالبان نگاه کرد.

خبرگزاری تسنیم

لوئیس کاسترو با دریافت دستمزد 6 میلیون یورویی سرمربی النصر عربستان می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از 346 هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در ایام حج و در کشور عربستان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز شنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور به ویژه استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عکسی از فارغ التحصیلی حافظ پسر رئیس جمهور سوریه را مشاهده کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت گرفتن غرامت جنگ تحمیلی از عراق پس از صدور قطعنامه 598 نامشخص باقی مانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که با فرا رسیدن روز‌های تعطیل پایان هفته، از عمق معاملات آزاد بازار تهران کاسته شده و نرخ دلار فریز شده بود، با انتشار برخی اخبار در رابطه با مذاکرات سیاسی ایران و غرب، احتمالاتی از افزایش نرخ در بازار شنبه مطرح شد.

خبرگزاری تسنیم

رایزن فرهنگی ایران در اندونزی با اشاره به هزینه بر بودن انجام فعالیت‌های فرهنگی خارج از کشور معتقد است، موازی‌کاری بلای جان این امور است و برای موفقیت دیپلماسی فرهنگی بهترین راهکار شناخت دقیق طرفین از یکدیگر است.

وب‌گاه ورزش سه

کمیسیون بازار اوراق بهادار پرتغال، عرضه کوفینا، یکی از شرکت‌های رسانه‌ای اصلی پرتغال را به دلیل گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر سرمایه‌گذاری کریستیانو رونالدو در این شرکت، به حالت تعلیق درآورد.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون فوتبال عربستان به باشگاه‌های حاضر در دسته سوم این کشور اجازه می‌دهد بدون هیچ محدودیتی بازیکن خارجی جذب کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صفوح النعمانی، عکاس فقید لبنانی مجموعه عکس‌های نادری از کعبه و مسجد الحرام در دهه 30 شمسی به تصویر کشیده است که به پیش از دوره توسعه مسجد الحرام تعلق دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری از فرزند بشار اسد در کنار مادرش در دانشگاه لومونوسوف روسیه در فضای مجازی منتشر شده است.

وب‌گاه ورزش سه

پل پوگبا، بازیکن فرانسوی یوونتوس، موضع نهایی خود در برابر پیشنهادهای نجومی باشگاه‌های عربستانی را مشخص کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاباک اعلام کرده که یک نامه دست نویس بر روی سنگ قبر «یوناتان نتانیاهو» برادر نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیدا شده که در آن نتانیاهو تهدید به ترور و مرگ شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جنگ،33 روز طول می‌کشد و زن تمام این روزها را در روستای خود می ماند، از پشت پنجره‌ها، زیر باران گلوله ها، همراه با صدای خش خش شنی‌های تانک و طنین مرگبار جنگنده‌های بی رحم، می ماند تا راوی روایتی غریب باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه کویت اعلام کرد که بنابه دستور «سالم العبدالله» وزیر خارجه این کشور «لیزلوت اندرسون» سفیر آکردیته سوئد در کویت که در امارات اقامت دارد، به وزارت خارجه احضار شد.