جمعه 28 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا توانست با رای اکثریت 193 کشور عضو یونسکو بار دیگر به عنوان یکی از اعضای سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد پذیرفته شود.

وب‌گاه عصر ایران

در شورش واگنر صرف‌نظر از اینکه کدام سناریو در عالم واقع اتفاق افتاده است اما از نگاه ناظران این اتفاق زنگ خطر و هشدار را نسبت به بکارگیری ارتش خصوصی و پیمانکاران نظامی به صدا درآورده است. احتمالاً پوتین با درک همین موضوع، از نیروهای واگنر درخواست الحاق به ارتش را کرده است.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 56 سنت معادل 0.75 درصد افزایش به 74 دلار و 90 سنت رسید.

وب‌گاه الف

پنتاگون اعلام کرد، معاون وزیر دفاع آمریکا و یک مقام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در واشنگتن با یکدیگر دیدار کرده‌اند که ایران یکی از موضوعات مورد بحث میان آن‌ها بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لوئیس کاسترو با دریافت دستمزد 6 میلیون یورویی سرمربی النصر عربستان می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس شمسعلی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان «دین زدایی می‌کنند، چون ضربه خورده‌اند» نوشت: رهبر انقلاب در فرازی از پیام اخیر خود به حجاج فرمودند: «وحدت» و «معنویت» در این مقطع زمان بیش از گذشته در معرض دشمنی و کارشکنی استکبار و صهیونیسم است. آمریکا و دیگر قطب‌های سلطه استکباری، با وحدت مسلمانان، با تفاهم ملت‌ها و کشور‌ها و دولت‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس گزارش شبکه 12 اسرائیل، "شرایط ارسال دعوتنامه جو بایدن، رییس جمهور آمریکا برای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل تغییر نکرده است."

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه العربی الجدید درباره این ارزیابی محافل صهیونیستی می‌نویسد: کسانی در اسرائیل هستند که باور دارند علت دعوت نکردن از نخست‌وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو برای سفر به واشنگتن - که معمولا بعد از هر انتخابات و تشکیل دولت جدید در اسرائیل صورت می‌گیرد - این است که دولت آمریکا قصد دارد به تفاهم‌هایی با ایران درخصوص برنامه اتمی این کشور دست یابد؛ تا...

خبرگزاری دانشجو

وزیر دفاع و سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن بر آمادگی این نیرو‌ها برای مقابله با دشمن متجاوز تاکید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیکن تیم ملی هندبال گفت: باید واقع‌بین باشیم چرا که قطر و بحرین در هانگژو برای طلا می‌جنگند و ایران سایر تیم‌ها برای برنز تلاش خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عقب‌نشینی سریع واگنر به تنش‌های داخلی در روسیه ارتباط می‌یافت یا نتیجه توافقی پشت‌پرده بود؟

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان با بیان اینکه مطابق برنامه ریزی ها، فاز اول بندر بزرگ خلیج فارس از محل اعتبارات ملی تا سال 1404 احداث خواهد شد گفت: برابر با دستور معاون اول رییس جمهور، مکان احداث این بندر باید هرچه زودتر با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت نیرو تعیین تکلیف شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا توانست با رای اکثریت 193 کشور عضو یونسکو بار دیگر به عنوان یکی از اعضای سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد پذیرفته شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اداره اطلاعات انرژی آمریکا وابسته به وزارت انرژی این کشور در گزارش جدید خود کل درآمد نفتی 13 عضو اوپک در 5 ماهه سال جاری میلادی را 293 میلیارد دلار اعلام کرده است. اداره اطلاعات انرژی آمریکا همچنین کل درآمد نفتی ایران در 5 ماهه نخست سال جاری میلادی را 19 میلیارد دلار برآورد کرده است. این رقم معادل 6.5 درصد از کل درآمد نفتی اوپک در این دوره بوده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های ترکیه کلیپی از حضور رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری این کشور در مسابقه بسکتبال در سومین روز عید قربان منتشر کردند که حسابی سوژه شده است.

وب‌گاه گسترش

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که کالین کال معاون وزیر دفاع ایالات متحده در امور سیاسی در 28 ژوئن با درور شالوم، مدیر سیاسی - نظامی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در پنتاگون دیدار کرده است.