پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه عصر ایران

یکی از شگفت‌ترین مصادیق افراط‌گرایی اطلاعیه‌ای بود که هفته پیش به نقل از نظام وظیفه در رسانه‌ها منتشر شد. براساس تصمیمی که برای افزایش فرزندآوری و رشد جمعیت گرفته شده به هر سربازی که چهار فرزند داشته باشد، معافیت اعطا می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

صدرنشینی در یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام‌ملت‌های نوجوانان، تیم ملی را در یک‌چهارم نهایی تورنمنت در شرایط ایده‌آلی قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمیله کدیور در روزنامه اطلاعات نوشت: آمریکا و برخی کشورهای غربی بیش از یک دهه سازمان مجاهدین را سازمانی تروریستی قلمداد کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می‌رسد طرح این مسأله، خود نوعی واکنش ناشی از ترس و استیصال است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از گفتگوی حسن روحانی و علی لاریجانی در مراسم ترحیم مادر اسحاق جهانگیری را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در کنسرت علیرضا قربانی شرکت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه الیوم عربستان از تردید بزرگ مدیران الهلال برای مذاکره با طارمی یا لوکاکو خبر داد.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه مشرق نیوز

اسطوره فوتبال آرژانتین دلیل انتخاب آمریکا توسط مسی را فاش کرد.

خبرگزاری مهر

امیر سرخوش با برتری برابر رقیب هندی به مرحله نهایی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در بخش 6 توپ راه یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های پاکستان گزارش دادند، «امیر مقام»، مشاور روابط عمومی و سیاسی نخست وزیر پاکستان روز شنبه در شهر «مارتونگ» در منطقه «شانگله» استان خیبرپختونخوا هدف سوءقصد نافرجام قرار گرفته و از آن جان سالم به در برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سومریه نیوز، کمیته هماهنگی مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در سایه تحولات سیاسی و امنیتی و اقتصادی اخیر در کشور، هیأت هماهنگی مقاومت عراق بر نقش خود در اولویت بخشیدن به منافع کشور تاکید دارد. در ادامه این بیانیه آمده است: یکی از دلایل توقف عملیات نظامی علیه حضور نظامیان آمریکایی در داخل عراق، توجه به اهمیت مرحله کنونی در کشور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه ایران با اشاره به پیشنهاد حجاریان برای استعفای دولت سیزدهم نوشت: حجاریان در این مصاحبه، هرچند اذعان کرده است که طیف‌هایی از اصلاح‌طلبان در «اغما» به سر می‌برند، اما ادعای دیگری هم مطرح کرد که نشان می‌دهد تلاشی عامدانه برای سرپوش گذاشتن بر کارنامه این طیف سیاسی در جریان است.

خبرگزاری دانشجو

علی نظیف پور کارشناس مسائل آمریکا در گفتگو با خبرگزاری دانشجو با اشاره به تشدید تنش در روابط چین و آمریکا گفت: رابطه چین و امریکا در آینده نزدیک با رقابت شدیدی همراه است. وی افزود: اولویت امریکا این است که مانع تبدیل شدن چین به یک هژمون در منطقه هند آرام شود بنابراین رابطه چین و امریکا رابطه‌ای پر رقابت است. چرا که چین بعد از شوروی سابق اولین کشوری است که موقعیت امریکا را به عنوان یک...

وب‌گاه مشرق نیوز