جمعه 31 فروردین 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، قیمت نفت 3 درصد در روز جمعه در واکنش به ادعای حمله رژیم صهیونیستی به یکی از سایت‌های ایران افزایش یافت. خبرگزاری‌های ایران آرامش در مناطقی را که ادعا می‌شود حمله به آن صورت گرفته گزارش داده‌اند. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 2 دلار و 31 سنت معادل 2.65 درصد افزایش به 89 دلار و 42 سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای خواستار حضور گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر روابط عمومی فرودگاه امام برخی شایعات مبنی بر لغو پروازهای عراق - ایران را تکذیب کرد.

وب‌گاه فرارو

صبح امروز (31 فروردین) براساس احتمال حمله رژیم صهیونیستی به کشورمان، سازمان هواپیمایی کشور اطلاعیه مبنی بر لغو تمام پرواز‌های فرودگاه امام و مهرآباد تا ساعت 10:30 صبح خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایزدی با بیان اینکه کشورمان با یک جنگ ترکیبی مواجه است، گفت: یکی از ابزارهای دشمن در جنگ‌های ترکیبی رسانه و عملیات روانی است که بخش رسانه‌ای دشمن از دقایق اولیه حمله تنبیهی ایران به اسرائیل شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کانال عبری گزارش داد نخست وزیر اسرائیل به دلیل نگرانی از صدور حکم جلب وی توسط دیوان لاهه از انگلیس و آلمان کمک خواسته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

براین اساس عملیات وعده صادق، فصل جدیدی از اقدامات محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را گشوده و از این پس سبک نوینی از کنش آفندی محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بروز خواهد یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع سوری از تجاوز جدید ارتش رژیم صهیونیستی به اراضی سوریه با هدف قرار دادن تاسیسات پدافند هوایی خبر می دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت که حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال در شهر کرمان با بیش از 65 شاکی صادر شد.

وب‌گاه الف

حسام الدین آشنا در توئیتی ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله موشکی به اصفهان در بامداد امروز را به تمسخر گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر سرلشکر موسوی به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان واکنش نشان داد. امیر سرلشکر موسوی به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان واکنش نشان داد. سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان اظهار داشت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع سوری از تجاوز جدید ارتش اسرائیل به اراضی سوریه با هدف قرار دادن تاسیسات پدافند هوایی خبر می دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر روابط عمومی فرودگاه امام برخی شایعات مبنی بر لغو پروازهای عراق - ایران را تکذیب کرد.

وب‌گاه الف

رسانه‌های صهیونیستی در راستای جبران شکست نظامی در عملیات تنبیهی وعده صادق صبح امروز تلاش کردند با انتشار تصویری جعلی تظاهر به یک حمله علیه ایران و در نتیجه ایجاد جنگ روانی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حادثه اصفهان، گفت: با توجه به هوشیاری ما، چند شی پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.