جمعه 7 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افسر ذخیره و رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی درباره خطر کمین راهبردی جنبش حماس در صورت حمله زمینی به رفح هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

روز جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:30 به وقت تهران و 11:30 به وقت کابل، افغانستان به مصاف عراق خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار با برنده قرقیزستان و ویتنام بازی خواهد کرد. افغانستان در صورت پیروزی در این مسابقات به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

با روشن شدن وضعیت مالکیتی باشگاه استقلال این باشگاه در فصل جدید روزهای بهتری را در فصل نقل و انتقالات تجربه خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی قایدی ستاره استقلالی‌ها بود که چند فصل قبل از این تیم جدا و راهی امارات شد و برای تیم اتحاد کلبا فرهاد مجیدی به میدان رفت. مهدی قایدی ستاره استقلالی‌ها بود که چند فصل قبل از این تیم جدا و راهی امارات شد و برای تیم اتحاد کلبا فرهاد مجیدی به میدان رفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور بر ضرورت تسریع در ایجاد سازوکارهای تقویت روابط ایران و بورکینافاسو از جمله فعال‌سازی کمیسیون مشترک دو کشور تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم الهدی با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل اظهار کرد: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل گمرک ایران گفت: میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به 489 میلیون دلار رسید.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی بیان کرد: با توجه به سیاست وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش جوجه‌ریزی، مقرر شده است که ماهیانه بین 15 تا 20 هزار تن مرغ به منظور تعدیل قیمت در بازار، صادر شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور توسعه روابط با قاره آفریقا را از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و با بیان اینکه ایران اسلامی در تعامل با کشورهای آفریقایی منافع متقابل ملت ایران و ملت‌های آفریقایی را دنبال می‌کند، بر ضرورت تسریع در ایجاد سازوکارهای تقویت روابط ایران و بورکینافاسو از جمله فعال‌سازی کمیسیون مشترک دو کشور تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نتایج ضعیف تیم‌های فوتبال ایران در سال‌های اخیر لیگ قهرمانان آسیا به کاهش سهمیه کشورمان در رقابت‌های باشگاهی آسیا منجر خواهد شد.

خبرگزاری میزان

خطیب موقت جمعه تهران گفت: آنچه را ایران اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود، یک کاری بود که براساس قرآن صورت گرفت، همین انتقام نظام اسلامی از رژیم صهیونیستی، انتقام الهی است، این حمله تنبیهی و عملیات وعده صادق بخشی مربوط به گذشته است که زدند محکم زدیم، بخشی هم مربوط به آینده است، آنچه مربوط به آینده است اگر دوباره بخواهند این غلط را تکرار کنند سیلی محکم تری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیر آشتیانی، وزیر دفاع ایران با همتای چینی خود دیدار کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیرکار با اشاره به اینکه بالغ بر یک میلیون و 200هزار نفر بیمه شده اجباری و اختیاری جدید وجود دارد گفت: مطابق آمارها وعده تحقق یک میلیون شغل محقق شد. دولت 3000واحد بزرگ و متوسط تعطیل شده را به چرخه تولید برگرداند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب موقت نماز جمعه تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، «اسرائیل زیو» سرلشکر ذخیره و رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیامد‌های حمله زمینی گسترده به رفح هشدار داد و تاکید کرد که چنین عملیاتی «بسیار خطرناک» است. این مقام نظامی صهیونیست اذعان کرد که حماس در حال تدارک یک کمین راهبردی برای ارتش اسرائیل در صورت حمله زمینی گسترده به رفح است که برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد...