جمعه 10 فروردین 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه خبر آنلاین

وحید شقاقی‌شهری، اقتصاددان، پیش‌بینی می‌کند: با کاندیداتوری ترامپ، تشدید تحریم‌های نفتی، ناترازی‌ها و تشدید کسری تراز تجاری غیرنفتی و حساب سرمایه، رکورد تورم 50 ساله ایران در سال آینده شکسته خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن مهندسی گاز کشور گفت: بر اساس گزارش‌های رسمی، اُفت تولید میدان گازی پارس جنوبی که 70 درصد گاز کشور را تأمین می‌کند، در سال 1404 آغاز می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

پرونده رقابت‌های پدل 80 هزار دلاری امارات با قهرمانی تیم ایران بسته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور رسانه‌ای آژانس آنروا تاکید کرد که هیچ جایگزینی برای گذرگاه‌های زمینی برای رساندن کمک به غزه وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که پس از نبرد «طوفان الاقصی» مقبولیت بنیامین نتانیاهو نزد صهیونیست‌ها روز به روز درحال کاهش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شمار شهدای حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه به 32623 نفر رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس راهور فراجا بابیان اینکه هدف از افزایش نرخ جریمه‌ها بحث بازدارندگی است گفت: جریمه سرعت غیرمجاز بین 600 تا 700 هزار تومان تغییر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران طی سخنانی با اشاره به شب‌های قدر، گفت: امشب اولین شب قدر است. در روایتی از پیامبر اکرم (ص) آمده که ماه رمضان سرور ماه‌ها و شب‌های قدر سرور شب ها است. وی با اشاره به برگزاری محفل امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی،، ادامه داد: اجتماع 100 هزار نفری در استادیوم آزادی مایه افتخار بود و به این معناست که مردم ما دلداده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: کشور‌های اسلامی بدانند که اگر اسرائیل قدرت پیدا کند به هیچ کشوری برای رسیدن به اهداف خود رحم نخواهد کرد و این مهم را سران کشور‌های اسلامی درک نمی‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از حمله موشکی جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راهور فراجا بیشترین افزایش جریمه تخلفات رانندگی در سال جدید را مربوط به رانندگی با مصرف مواد روان گردان یا مشروبات الکلی اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با خانواده‌های شماری از اسیران صهیونیست گفت: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم. نتانیاهو افزود: می دانم که هر روزی که می‌گذرد برای شما جهنم است. همانطور که تا امروز 123 اسیر خود را بازگردانده ایم، من متعهد هستم که همه را بازگردانم. وی ادعا کرد: فقط ادامه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت الله خاتمی گفت: مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنابر بشارت قرآن آینده هم برای مقاومت است، اما مردم بدانند قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروهی از معترضان به سیاست حمایت آمریکا از اسرائیل، گفت‌وگوی بایدن با اوباما و بیل کلینتون را قطع کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل سازمان سرمایه گذاری خارجی گفت: 5 میلیارد و 531 میلیارد دلار در سال گذشته سرمایه گذاری مصوب و خارجی داشته ایم که طی سال‌های گذشته با پایش‌های صورت گرفته این میزان افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود گذشت بیش از 40 روز از پایان مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا 2023 قطر که به قهرمانی تیم میزبان انجامید، آرای کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) علیه تیم‌ها و عوامل آنها به‌خاطر تخلفاتی که در طول رقابت‌ها یا پس از آن مرتکب شدند، ادامه دارد. با وجود گذشت بیش از 40 روز از پایان مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا 2023 قطر که به قهرمانی تیم میزبان انجامید، آرای کمیته...