شنبه 6 مرداد 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

خبرگزاری تسنیم

در روزهای اخیر افزایش قابل توجه دمای هوا در سراسر کشور به خوبی حس می‌شود و علت آن رکورد‌شکنی دوباره گرمای کره زمین است به طوری که کمینه دمای هوا در 70 درصد از استان‌های کشور افزایش 2 درجه‌ای را به ثبت رسانده است

وب‌گاه فرارو

با افزایش موارد گزارش‌شده از تب دنگی، لازم است اصولی برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری، به‌ویژه برای مسافران به مناطق آلوده و پرخطر این بیماری رعایت شود. تب دنگ یا دانگ، یک بیماری ویروسی است که توسط گزش پشه آئدس منتقل می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پشه آئدس شبیه پشه‌های معمولی با لکه های سفید روی پاها و بدن است که می تواند ویروس تب دنگ را منتقل کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع عزاداران حسینی (ع) در پادگان امام خمینی (ره) دژبان ارتش گفت: شبهاتی توسط بعضی در فضای مجازی در خصوص نهضت امام حسین (ع) مطرح می‌شود، از جمله اینکه چرا امام حسین (ع) به کربلا رفت و با وجود تعداد اندک یارانش در مقابل لشگر دشمن، با یزید کنار نیامد. وی ادامه داد: در حالی که در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فرد می‌تواند هم گذرنامه بین المللی داشته باشد و هم گذرنامه زیارتی و این دو هیچ منافاتی با هم ندارند. یک فرد می‌تواند هم گذرنامه بین المللی داشته باشد و هم گذرنامه زیارتی و این دو هیچ منافاتی با هم ندارند. به گزارش عرشه آنلاین؛ زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات دارند اما گذرنامه‌هایشان منقضی شده یا اینکه اصلا گذرنامه ندارند می‌توانند از دو طریق گذرنامه‌های خود را تهیه کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) امروز چهارشنبه اعلام کرد، آنچه خبرگزاری فرانسه منتشر کرده و برخی رسانه‌ها به آن استناد کرده‌اند که جنبش حماس تصمیم به توقف مذاکرات در واکنش به کشتار شهروندان فلسطینی در منطقه المواصی در غرب خان‌یونس دارد، بی اساس بوده و درست نیست. عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که یکی از اهداف نتانیاهو...

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به درس های قیام عاشورا گفت: امروز دشمن به دنبال تحریف ارزش‌های دینی و اسلامی است و برای این موضوع نیز سرمایه‌گذاری بسیاری انجام داده و سعی در دور کردن نسل جوان از اسلام ناب محمدی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: اگرچه ممکن است پروازهای رفت تهران به نجف تا حدود 10 میلیون تومان هم برسد اما برای دوشنبه پرواز بازگشت نجف به تهران با یک میلیون و 600 هزارتومان هم انجام می شود.

خبرگزاری تسنیم

زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات دارند اما گذرنامه‌هایشان منقضی شده یا اینکه اصلا گذرنامه ندارند می‌توانند از دو طریق گذرنامه‌های خود را تهیه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت و مقاومت در غزه مبارزان ما امروز (یکشنبه) تجمع سربازان دشمن اسرائیلی در پایگاه «حدب یارین» را با موشک هدف قرار دادیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پیامی نسبت به مواضع اخیر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، واکنش نشان داد. در متن این پیام آمده است: احقاق حقوق از دست رفته ملت ایران در برجام، رویکرد چندجانبه در تعامل با شرق و غرب و توجه به مسئله فلسطین، رویکرد‌های مطرح شده در مواضع چند روز اخیر رئیس جمهور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی بر امکان سفر دریایی زائران اربعین تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با آزادسازی قیمت بلیت هواپیما، قیمت بلیت ایرلاین‌های ایرانی در مسیر عراق از قیمت بلیت ایرلاین‌های عراقی هم بیشتر شده است و از آنجایی که تقریبا همه پروازها به چارترکنندگان واگذار شده، عملا دولت و سازمان هواپیمایی کشوری قدرتی برای کنترل بازار ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به احتمال افزایش مهاجمین زیستی در سطح شهر تهران گفت: تمرین مقابله با پشه آئدس با محوریت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و همکاری سایر سازمان‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت و مقاومت در غزه مبارزان ما امروز (یکشنبه) تجمع سربازان دشمن اسرائیلی در پایگاه «حدب یارین» را با موشک هدف قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با آغاز عزاداری‌های ماه محرم، بانک مرکزی از فروش ارز به زائران اربعین حسینی خبر داد و قرار است مرزهای 6 گانه زمینی و دو مرز هوایی برای تردد زائران اربعین آماده شود.